
Concept Mercedes-Maybach EQS – zapowiedź w 100% elektrycznego modelu marki Maybach. Ile kilometrów przejedzie na jednym ładowaniu?
Czy tak wygląda luksus przyszłości? Mercedes-Maybach EQS SUV ma pojawić się na rynku w 2023 roku, a jego prototyp zaprezentowany podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych IAA Mobility w Monachium stanowi konkretną zapowiedź pierwszego w pełni elektrycznego modelu seryjnego luksusowej marki.
Mercedes-Maybach EQS SUV definiuje luksus w erze elektromobilności i stanowi zwiastun pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a marki.

Ten przedseryjny unikat nosi cechy charakterystyczne dla samochodów marki Maybach, jak „celownik” na masce czy dwubarwne lakierowanie nadwozia. Typowymi dla marki akcentami są też liczne chromowe aplikacje Bogato aplikowane chromowane elementy zdobią nie tylko wloty powietrza oraz dyfuzor z przodu i z tyłu, ale również szyby boczne. Potężna osłona chłodnicy służy tylko ozdobie. Światła LED mają w założeniu producenta imitować diamenty.

Wnętrze modelu Concept Mercedes-Maybach EQS zostało stworzone całkowicie wirtualnie. W środku znajdziemy gigantyczny zestaw trzech ekranów o nazwie Hyperscreen, mnóstwo różowego złota, dwa indywidualne fotele zamiast tylnej kanapy, jak i… wazon na kwiaty.

Na wyświetlaczu HD systemu informacyjno-rozrywkowego, w menu głównym przewidziano kafelek EQ, który będzie centralnym punktem dostępu do odpowiednich wskazań i ustawień, np. prądu ładowania, czasu wyjazdu czy przepływu energii.
Nie podano żadnych informacji na temat napędu, ale ponieważ samochód będzie oparty na podzespołach z limuzyny EQS, przewidujemy, że Mercedes-Maybach EQS SUV na jednym ładowaniu przejedzie ponad 600 kilometrów.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?