
Citroën C5 X – cena w Polsce. Samochód nie jest przesadnie tani
Citroën C5 X, będący połączeniem sedana, SUVa i kombi (i to są słowa producenta), ma tchnąć nowe życie w segment dużych samochodów. Dlaczego zdecydowano się na takie połączenie? Bo, według Citroëna, kierowcy oczekują dziś od samochodu krzepkości SUV-a, elegancji sedana i praktyczności kombi. Jakby się nad tym mocniej zastanowić, to coś w tym jest. A ile to połączenie kosztuje?
Crossover został zbudowany na platformie EMP2 i podstawę do jego budowy stanowiły Peugeot 508 i model DS9. Citroën zapewnia, że samochód zaskakuje swoim obszernym wnętrzem (rozstaw osi to 2785 mm), ilością miejsca dla pasażerów na tylnej kanapie, a 545 litrów przestrzeni bagażowej ma zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. To duży samochód, bo długość nadwozia wynosi 4805 mm, szerokość 1865 mm, a wysokość 1485 mm.
Citroën C5 X – cena w Polsce
Najtańsza odmiana Citroëna C5 X, w wersji wyposażenia Feel z z silnikiem 1.2 PureTech o mocy 130 KM z automatyczną, 8-stopniową przekładnią, kosztuje 135 900 złotych. Za 4000 złotych więcej znajdziemy pod maską silnik 2.0.
Silnik 1.6 PureTech o mocy 180 KM z 8-stopniową przekładnią będzie dostępny wyłącznie w najwyższej wersji wyposażenia – Shine. Minimalna cena to 168 900 złotych.
Na szczycie gamy jednostek napędowych jest hybryda plug-in o mocy 225 KM. Z tym silnikiem Citroën C5 X od 0 do 100 km/h rozpędza się w 7,8 sekundy i kosztuje minimum 192 400 złotych w wersji wyposażenia Feel Pack.

Citroën C 5X – wersje wyposażenia
W wersji wyposażenia Feel znajduje się tempomat, reflektory LED, automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja, składana kanapa, cyfrowe zegary, system multimedialny z ekranem 10″, Bluetoothem, Android Auto i CarPlayem, gniazda USB-C, 8-głośnikowy system audio, zawieszenie z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi, łopatki do zmiany przełożeń, wybór trybów jazdy, czujniki parkowania z tyłu i kilka dodatków z zakresu bezpieczeństwa.

W wersji Feel Pack Citroën C5 X oferuje dodatkowo automatyczne światła drogowe, czujniki parkowania z przodu, kamerę parkowania, bezkluczykowy dostęp, przyciemniane szyby tylne, trochę chromowanych dodatków, elektrochromatyczne lusterko wsteczne czy lepszy system multimedialny (z nawigacją).
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: