Citroën C3 International – międzynarodowy, ale nie do końca. Czy samochód trafi do Europy?
Citroën C3 International to hatchback zaprojektowany z myślą o potrzebach i warunkach drogowych dwóch, konkretnych regionów. Jakich?
Nowy Citroën C3 International to pierwszy model z rodziny trzech pojazdów przeznaczonych na rynek międzynarodowy, opracowany i wyprodukowany w Indiach i Ameryce Południowej, który będzie sprzedawany tylko w tych dwóch regionach w ciągu najbliższych trzech lat. Nowy C3 ma umożliwić francuskiej marce ekspansję w Indiach i umocnić jej obecności w Ameryce Południowej.
Citroën C3 International ma 3,98 metra długości, 180 mm prześwitu i 10-metrowy promień zawracania. Pojemność bagażnika wynosi 315 litrów.
Wizualnie Citroën C3 International czerpie inspirację ze świata SUV-ów. Duży prześwit, duże koła i krótkie zwisy mają sprawić, że samochód bez trudu poradzi sobie na wymagających drogach Indii i Ameryki Południowej.
W przeciwieństwie do europejskiego C3, który ma zaokrągloną sylwetkę, C3 International prezentuje się bardziej sportowo, między innymi dzięki nachylonej linii dachu z relingami. Rzeźbione powierzchnie tyłu, ciągnące się od świateł, wizualnie poszerzają sylwetkę hatchbacka i nawiązują do C3 Aircross.
Wnętrze nowego C3 przypomina nieco kabinę C5 Aircross. Podobne są zwłaszcza wloty powietrza. Samochód będzie wyposażony między innymi w duży dotykowy system informacyjno-rozrywkowy z Android Auto i Apple CarPlay, technologię Connected Car, cyfrowy zestaw wskaźników, wielofunkcyjną kierownicę oraz automatyczną klimatyzację.
Co znajdziemy pod maską Citroëna C3 International? Tego francuski producent podczas premiery samochodu nie zdradził. Zgadujemy jednak, że nowy C3 będzie czerpać moc z silnika o pojemności 1,2 litra.
Nowy C3 ma zostać wprowadzony na oba rynki w pierwszej połowie 2022 roku. Określany jako „atrakcyjny i niedrogi”, ma przede wszystkim skraść serca młodszych kierowców, kupujących swój pierwszy samochód.
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI