
Chevrolet „ugotował” hot doga z szarlotką. Czas na podbój branży gastronomicznej?
Trzeba przyznać, że to dość nietypowa forma promocji...
Rzadko kiedy producenci samochodów angażują się w działania branży gastronomicznej (oczywiście poza Volkswagenem, który od lat produkuje kiełbaski, a nawet keczup). Ale tym razem jest inaczej. Chevrolet nawiązał współpracę ze znanym entuzjastą samochodów, Guyem Fieri, by połączyć w jedną całość składniki słynnej reklamy Chevroleta. Rezultatem jest hot dog z szarlotką.

To nietypowe połącznie pojawia się w prawdopodobnie najsłynniejszej reklamie Chevy’ego: „Baseball, Hot Dogs, Apple Pie & Chevrolet”. Reklama łączy to, co ludzie najbardziej kojarzą z Ameryką, z producentem samochodów za pomocą prostego, chwytliwego refrenu i pokazu slajdów wszystkich tych elementów.
Po latach Chevrolet przypomniał sobie o legendarnej reklamie i przy pomocy Guy’a Fieriego stworzył hot doga z szarlotką, którym entuzjaści motoryzacji i sportu będą mogli raczyć się już w ten czwartek podczas meczu baseballowego „Field of Dreams”.
Tych, którzy nie zdążą w ciągu kilkudziesięciu godzin dostać się na pokład samolotu i polecieć do Ameryki, uspokajamy… hot dogi z szarlotką od Chevroleta możecie „ugotować” sami! Na filmiku poniżej, znajdziecie przepis na to „arcydzieło” sztuki kulinarnej.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć