
BMW M obchodzi 50. urodziny. Oto limitowany wariant 1000 RR
BMW M GmbH to firma, której nie trzeba specjalnie przedstawiać. Sportowa dywizja bawarskiej marki obchodzi w tym roku półwiecze istnienia. Z tej okazji producent postanowił wydać na świat limitowane wersje swoich modeli. Jednym z nich jest motocykl 1000RR w wydaniu M RR 50 Years M.
BMW M to nie tylko samochody. Niemiecka marka od 2018 roku z sukcesem wprowadza do oferty motocykle. Początkowo były dostępne w formie specjalnej wersji wyposażenia, a następnie zadebiutowały jako indywidualne maszyny. Motocykl M 1000 RR doczekał się limitowanego wydania z okazji 50. rocznicy założenia firmy.
Zobacz: BMW M – historia firmy – 40 lat BMW M GmbH
Pełna nazwa motocykla to BMW M 1000 RR 50 Years M. Motocykl wyróżnia się już na pierwszy rzut oka jaskrawym malowaniem w kolorze Sao Paulo Yellow i grafikami M Sport. To jednak nie koniec atrakcji. Na liście dodatków nie mogło zabraknąć pakietu z włókna węglowego. M Carbon obejmuje błotniki, owiewki, a także pakietu M Billet oferującego aluminiowe osłony silnika oraz dźwignie sprzęgła i hamulca.

Motocykl otrzymał anodowany wahacz i wyczynowy łańcuch M Endurance. Na liście wyposażenia znajduje się system pomiaru czasu okrążeni połączony z GPS oraz specjalne oznaczenia z okazji 50. urodzin BMW M.
Przeczytaj koniecznie: BMW M4 CSL – najszybsze M w historii. 550 KM i sprint do „setki” w 3,7 sekundy
Jednoślad napędza czterocylindrowy silnik znany z M 1000 R. Jednostka rozwija 205 KM maksymalnej mocy, a pierwsza setka pojawia się na liczniku już po 3 sekundach. Prędkość maksymalna przekracza 300 km/h.

Klienci zainteresowani zakupem limitowanej wersji muszą się pospieszyć. Motocykl będzie dostępny w Europie tylko do 30 listopada. Oficjalna sprzedaż ruszyła kilka dni temu.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: