
Bentley ogłosił pierwszą w Polsce edycję turnieju Bentley Golf Invitational!
Brytyjska marka organizuje pierwszą w Polsce edycję autorskiego turnieju Bentley Golf Invitational. Od 30 sierpnia uczestnicy zawodów zmierzą się w Sand Valley Golf Resort, uznawanym przez Golf World za jedno z najlepszych miejsc do gry w golfa w Europie.
Przez dwa dni turnieju gracze wezmą udział w indywidualnych rozgrywkach w kategorii stableford netto na osiemnastu dołkach w trzech grupach handicapowych. Zgodnie z założeniami organizatorów wydarzenie ma zapewnić unikalne doświadczenia sportowe oraz motoryzacyjne klientom i fanom marki.
Uczestnicy zamieszkają w willach z basenami utrzymanych w skandynawskim stylu. Podczas wydarzenia skorzystają z cateringu warszawskiej restauracji Belvedere, wymienianej w Czerwonym Przewodniku Michelin Main Cities of Europe jako jedno z 16 najbardziej niezwykłych miejsc na kulinarnej mapie Polski. Wydarzeniem specjalnym będzie gala turnieju, przygotowana w formie garden party z muzyką na żywo.
Na terenie klubu golfowego pojawią się również wyjątkowe samochody Bentleya, które zajmują szczególne miejsce w historii marki. Wśród już potwierdzonych modeli znalazły się zrekonstruowany przez zespół Mulliner Bentley Blower, który wygrał słynny wyścig Le Mans w 1924 roku, oraz Bentley Speed 8, który zwyciężał w tym wyścigu w latach 2001-2003.
Zwycięzca pierwszej edycji Bentley Invitational otrzyma między innymi zaproszenie na stylową podróż do zakładów Bentleya w Crewe, gdzie zostanie oprowadzony przez kolejne etapy tworzenia luksusowych modeli. Organizatorzy zapewniają, że sama podróż będzie odzwierciedlać wyszukanie, wygodę i komfort brytyjskiej marki. Najlepszy golfista zdobędzie również zestaw akcesoriów golfowych marki Bentley. Z kolei Macallan, globalny partner Bentley Motors, zapewni laureatom nagrody w postaci butelek limitowanych serii światowej sławy whisky.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?