Barton wprowadza nowe quady: Pentora 125, Road Hunter 200 i Warrior 250
Barton to marka, która jest znana z produkcji motocykli o niedużej pojemności. Firma oferuje na naszym rynku również quady. Portfolio producenta powiększyło się właśnie o trzy nowe modele.
Barton Pentora 125 to najtańszy quad przeznaczony dla początkujących kierowców lub dzieci. Jest napędzany silnikiem o pojemności 125 cm3 połączonym z trzystopniową półautomatyczną skrzynią. Przekładnia ma wbudowane automatyczne sprzęgło i bieg wsteczny.
Zobacz: Triumph i Gibson – dwie legendy połączyły siły w szczytnym celu
Quad bazuje na stalowej ramie, ale jego kompaktowe rozmiary sprawiają, że jest lekki – masa wynosi 120 kg. W połączeniu z oponami o terenowym bieżniku pozwala wyjechać poza utwardzoną nawierzchnię. Amortyzatory w tym modelu mają regulację napięcia sprężyn. Barton Pentora 125 kosztuje w polskich salonach 6 999 złotych.
Druga propozycja marki Barton to quad Warrior 250. Ma szeroki rozstaw przednich kół, co zapewnia dobrą stabilność prowadzenia w zakrętach. Środek ciężkości został obniżony poprzez montaż amortyzatora na kiwaku pośrednim. W tym modelu amortyzatory mają również możliwość napięcia sprężyn.
Jest napędzany jednocylindrowym silnikiem o pojemności 250 cm3. Maksymalna moc to 15 KM. Silnik połączono z pięciobiegową skrzynią mechaniczną. Podstawowe wyposażenie obejmuje przednią lampę, kierunkowskazy LED, handbary, osłony na podnóżki oraz stelaże do montowania bagażu. Barton Warrior 250 kosztuje 11 499 złotych.
Trzecia nowość to Barton Road Hunter 200. Maszyna ma homologację drogową i jest wyposażona w pełne oświetlenie LED, kierunkowskazy, lusterka i prędkościomierz. Po zarejestrowaniu można nim jeździć po publicznych drogach. Oprócz tego jest wyposażony w handbary i stelaże, które pozwalają zamontować wyciągarkę lub inne akcesoria.
Jednocylindrowy silnik o pojemności 200 cm3 przekazuje moc za pośrednictwem automatycznej przekładni. Quad ma niezależne tylne zawieszenie, a koła zamontowano na podwójnych wahaczach z regulowanymi amortyzatorami. Koła odziane w ogumienie z łopatkowym bieżnikiem mają regulowane pochylenie.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: