
Autostrada A1 z trzema pasami. Druga jezdnia została oddana do dyspozycji kierowców
Kierowcy zmierzający na południe kraju mają do dyspozycji trzy pasy ruchu autostrady A1. Na udostępnionej do ruchu jezdni autostrady będzie obowiązywało ograniczenie prędkości do 100 km/h.
Zakończyły się prace na zachodniej jezdni autostrady A1 między węzłem Radomsko i granicą województw łódzkiego i śląskiego. Oddanie do dyspozycji kierowców zachodniej jezdni autostrady A1 na tym odcinku oznacza, że wszyscy jadący na południe kraju, po minięciu węzła Radomsko, będą mieli do dyspozycji 13-kilometrowy odcinek jezdni z trzema pasami ruchu.

Autostrada A1 z trzema pasami
Kierowcy zmierzający na południe kraju mają do dyspozycji trzy pasy ruchu, czyli całą szerokość jezdni na 7-kilometrowym odcinku na terenie województwa łódzkiego. Dotyczy to również sześciu kilometrów autostrady w województwie śląskim, od granicy województw w kierunku Częstochowy.
Na udostępnionej do ruchu jezdni autostrady – w kierunku południowym – będzie obowiązywało ograniczenie prędkości do 100 km/h. Jadący w przeciwnym, północnym kierunku, nadal będą poruszać się dwoma pasami ruchu, ponieważ w dalszym ciągu kontynuowane są tam prace budowlane. W związku z tym będzie tam obowiązywało ograniczenie prędkości do 70 km/h.

Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: