
Alpine A110 Légende GT 2021 – limitowany model o mocy 292 KM! Do „setki” rozpędza się w 4,4 sekundy!
Alpine A110 Légende GT łączy w sobie osiągi Alpine A110S z komfortem i luksusem modeli Légende GT. Powstanie tylko 300 egzemplarzy tego samochodu.
Alpine zaprezentowało A110 Légende GT 2021, limitowaną wersję A110, która przenosi gamę modeli na nowy poziom elegancji i wydajności. Ograniczona do zaledwie 300 sztuk w Europie, Legende GT debiutuje z nowymi elementami konstrukcyjnymi i ulepszonym poziomem wyposażenia.

Po sukcesie A110 Légende GT wprowadzonego na rynek w 2020 roku, Légende GT 2021 reinterpretuje to auto od nowa, przejmując silnik o mocy 292 KM z A110S, aby stworzyć całkowicie nowe połączenie komfortu i osiągów, podkreślając przy tym jego dynamiczny charakter.
A110 Légende GT 2021 jest napędzane turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 292 KM, pochodzącym z A110S, który zapewnia najbardziej wciągającą i dynamiczną jazdę. W połączeniu z lekką i dwusprzęgłową skrzynią biegów pozwala to na rozpędzenie Légende GT 2021 od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,4 sekundy. Jego prędkość maksymalna to 250 km/h.
Powstanie tylko 300 sztuk Alpine A110 Légende GT 2021, które dostępne będą jedynie w Europie. Samochód dostępny już od teraz na zamówienie w cenie od 316 700 złotych brutto.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?