Fotoreportaż z montażu ogrzewania postojowego Webasto – galeria
W punkcie serwisowym, gdzie montowałyśmy nasze ogrzewanie postojowe Webasto do redakcyjnego Renault zrobiłyśmy fotoreportaż, pokazując z bliska urządzenie i miejsca jego instalacji w samochodzie.
Czas montażu ogrzewania to około 1 dnia. Dla użytkownika ważna jest wiedza, że ma:
w komorze silnikowej:
– bezpiecznik przedziału pasażerskiego
– bezpiecznik urządzenia Webasto
przy zespole bezpieczników fabrycznych:
– bezpiecznik sterowania Thermo Call3 Webasto
– bezpiecznik wentylacji
Po odbiorze auta z zamontowanym Webasto trzeba pamiętać, żeby przed opuszczeniem samochodu i wyłączeniem zapłonu ustawić pokrętło (regulator) temperatury wewnątrz pojazdu na maksymalnie ciepłą temperaturę, a kierunek nadmuchu powinien kierować nawiew na szyby i ewentualnie na środek kabiny pasażerskiej.
W przypadku naszego urządzenia Webasto można nim sterować zdalnie za pomocą telefonu komórkowego (lub stacjonarnego z funkcją wybierania tonowego). Możliwy jest wybór czasu działania układu ogrzewania / wentylacji, a także zaprogramowanie momentu uruchomienia systemu w ciągu najbliższej doby. Do korzystania z takiej możliwości jest potrzebna karta SIM, przy czym należy pamiętać, że przy uruchamianiu modułu telefonicznego w aucie wszystkie dane zapisane na karcie SIM zostaną usunięte (dlatego należy kupić nową kartę).
Zaleca się, żeby zapobiec rozładowaniu akumulatora, ustawić czas grzania równy czasowi jazdy po nagrzaniu pojazdu. W przypadku czasu jazdy około 30 minut, ustawić grzanie również na 30 minut.
Moduł telefoniczny jest fabrycznie ustawiony na 60 minut grzania, ale można go ustawiać w zakresie od 1 do 999 minut. Możliwy jest też tryb stałego grzania (tryb ciągły).
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: