Speedway & Grasstrack Show 2009
Tradycją w Wielkiej Brytanii jest organizacja Speedway & Grasstrach Show. Właśnie w niedzielę 22 lutego odbyło się takie spotkanie w Ryton on Dunsmore niedaleko Coventry.
![]() |
foto. Kinga Wachowska
|
Organizatorem takich corocznych spotkań jest Enjay Design, a właścicielem firmy i głównym inicjatorem jest Nick Barber. Również dzięki jego działalności dwukrotnie w ciągu roku organizowane są giełdy, podczas których pasjonaci sportu żużlowego, wyścigów na trawie i sidecar’ów mogą uzupełniać swoje kolekcje pamiątek o programy, książki i najróżniejsze gadżety.
– Staramy się to robić najlepiej jak potrafimy. Każde takie spotkanie czy też innego pokroju giełdy pozwalają nam zaproponować fanom i zawodnikom pozycje czy produkty na najwyższym poziomie. Zawsze upewniamy się, czy otrzymujesz pozycje na dobrym poziomie i mamy nadzieję, że jesteś zadowolony ze swoich zakupów. Warto zaznaczyć, że jesteśmy zawsze do waszej dyspozycji, także podczas sezonu, możecie znaleźć nas przy różnych klubach, co jest okazją do odbioru rzeczy, które zamawiacie. Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać się w czołówce naszej działalności – mówi Nick Barber.
![]() |
foto. Kinga Wachowska
|
Fani żużla z każdego kraju są bardzo mile widziani na takich spotkaniach. Cieszą się one ogromną popularnością – w niedzielę odwiedziło je mnóstwo osób – nie tylko z Wielkiej Brytanii. Fani, zawodnicy uprawiali surfing pomiędzy stoiskami, nabywali pamiątki, a także wszystko to, co przydaje się w trakcie jazdy. Oprócz wspomnianych gadżetów na tego typu giełdzie można nabyć również akcesoria niezbędne do uprawiania sportu żużlowego, jak i części do maszyn żużlowych.
Kolejne targi z cyklu Speedway & Grasstrack Show już za rok.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: