Kawasaki Vulcan S 2015 – cruiser dla każdego. Galeria
Na amerykańskich targach AIMExpo Kawasaki zaprezentowało nowy model - Vulcan S, który europejską premierę będzie miał już wkrótce na listopadowych targach EICMA w Mediolanie.
Nowy motocykl to Kawasaki Vulcan S, miejski kompaktowy cruiser, który ma być przyjazny dla początkujących kierowców i dostępny dla każdego (także cenowo). Czy już jesteście zaciekawieni?
Bogata galeria zdjęć Kawasaki Vulcan S tutaj.
Kawasaki Vulcan S |
fot. Kawasaki |
Kawasaki Vulcan S ma być motocyklem miejskim o nisko umieszczonej i wąsko wykrojonej kanapie (siedzisko na wysokości 70 centymetrów). Jego sercem będzie znany z modeli ER6 i Versys dwucylindrowy rzędowy silnik o pojemności 649 cm³. Na potrzeby Vulcana zmodernizowana została dynamika jednostki. Motocykl ma teraz reagować płynnie i spokojnie na niższych obrotach, a pełnię mocy silnika zyskać w wyższych partiach. Taka charakterystyka ma sprawiać, że nawet niedoświadczony kierowca z łatwością opanuje maszynę. Początkujący adepci dwóch kółek mają docniać też system ABS (opcjonalny) i wydajne według producenta hamulce (tarcza 300 mm z przodu i 250 mm z tyłu).
Nasze testy motocykli i skuterów Kawasaki: – Kawasaki J300 tutaj – Kawasaki AX 125 Athlete tutaj – Kawasaki KLX 125 tutaj – Kawasaki KLE 650 Versys tutaj. |
Kawasaki Vulcan S – przyjazny motocyklistkom. |
fot. Kawasaki |
Sylwetka Kawasaki Vulcan S jest wąska, a to dzięki konstrukcji tylnego zawieszenia, która umożliwiła poprowadzenie wydechu bezpośrednio pod silnikiem. Tylny amortyzator o długim skoku ma siedmiostopniowe możliwości regulacji, co może pomóc z kolei w dbałości o komfort jazdy. Nowe Kawasaki oferuje też możliwość dostosowania pozycji dla kierowców o dowolnym wzroście, za sprawą trzech możliwych sposobów zamontowania podnóżków.
Do całokształtu nowego modelu Kawasaki projektanci dołożyli nawiązujący do klasyki, lecz nowoczesny wygląd: ciekawe, pięcioramienne odlewane obręcze, nietypowy reflektor, analogowy obrotomierz oraz pełen ważnych informacji ekran LCD (wyświetlana jest aktualna prędkość, bieg, poziom paliwa, zegar, przebieg, średnie zużycie paliwa). Producent obiecuje, że jego cena będzie równie przystępna jak sposób prowadzenia (ceny podane w USA to 6999 dolarów za wersję bez ABS, a 7399 dolarów z ABS).
Kawasaki Vulcan S |
fot. Kawasaki |
Kawsaki Vulcan S może stać się rynkowym przebojem. Pozostaje niecierpliwie czekać na wystawę EICMA i na więcej informacji o europejskiej wersji (i cenie) tego modelu.
Podsumowując, nowy Vulcan S ma być niski, wąski i poręczny – to brzmi jak marzenie wielu pań o niewielkim wzroście. Na razie – w oczekiwaniu na polską premierę nowego motocykla – możemy jedynie obejrzeć reklamę nawiązująca do miejskiego charakteru nowego modelu.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
ale bym rrznoł motowydech