Kolekcja odzieży Jaguara – dziedzictwo roku ‘57
Jaguar zaprezentował nową kolekcję, „Dziedzictwo 57” na Paris Motor Show 2014.
Kolekcja „Dziedzictwo 57” |
![]() |
fot. Jaguar |
Kolekcja zaprojektowana przez Jaguar’s Design Team jest inspirowana wygrywającym numerem 3 D-Type w Le Mans 1957 – tym samym Jaguar świętuje sześćdziesięciolecie pojawienia się modelu D-Type.
Wśród akcesoriów tematycznych znajdziemy m.in. skórzaną kurtkę Jaguara oraz skórzany wyścigowy pokrowiec, a także szeroką gamę różnych produktów sygnowanych symbolem D-Type. Kolekcja będzie dostępna do kupienia w listopadzie 2014 na oficjalnej stronie producenta.
Kolekcja „Dziedzictwo 57” upamiętnia pełen sukcesów okres marki, używając samochodu numer 3 o nazwie „Ecurie Ecosse“ jako inspiracji. Ian Callum, dyrektor Jaguara, z przyjemnością mówi o wspominaniu przeszłości; napomyka również, że kolekcja cechuje się oznaczeniami niebieskich flag oraz innych znaków typowych dla tego samochodu.
Kurtka męska jest klasycznym, brązowym, skórzanym tworem, wykonanym w Wielkiej Brytanii przez Pittards. Ma grafikę kolekcji na piersi oraz sygnaturę numeru 3 na plecach. Wykończona jest w stylu vintage, klasycznym.
Skórzany pokrowiec wyścigowy jest, podobnie jak kurtka, stworzony przez Pittards. To torba wyścigowa, również inspirowana numerem 3.
W kolekcji nie mogło zabraknąć oczywiście modelu kolekcjonerskiego w skali 1:8. Jest ponoć na tyle szczegółowy, że potrzeba 300 godzin, by oddać wszystkie detale tworzące silnik oraz cały model.
Linia zawiera również T-Shirty sygnowane symbolami Jaguara w podobny sposób, jak kurtki. W szerokiej gamie produktów są takie akcesoria jak portfele, pokrowce na iPada, również breloczki oraz dla młodszych – pluszowy miś „wyścigowy”.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: