Opel Mokka i Mokka-e dostępne już w sprzedaży. Nie brakuje też stylowych akcesoriów
Zamówienia na nowego Opla Mokkę można składać już od jakiegoś czasu. Teraz samochody docierają do dealerów i już wkrótce Mokka będzie dostępna w całej Polsce.
Do standardowego wyposażenia każdej Mokki należy wiele układów wspomagających prowadzenie pojazdu, takich jak system ostrzegania przed kolizją z funkcją automatycznego hamowania awaryjnego przy niskich prędkościach oraz funkcją wykrywania pieszych, układ utrzymania samochodu na pasie ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych i wykrywanie zmęczenia kierowcy.
Zarówno wersja podstawowa z radiem BT, jak i samochody z systemami Multimedia i Multimedia Navi są standardowo wyposażone w cyfrowy 7‑calowy zestaw wskaźników oraz kolorowy ekran dotykowy o takiej samej przekątnej.
W najbogatszej wersji wyposażenia Ultimate, standardem jest najwyższa wersja systemu Multimedia Navi Pro oferująca 10‑calowy kolorowy ekran dotykowy. W tej konfiguracji kierowca ma też do dyspozycji wyświetlacz informacyjny o przekątnej ponad 12 cali.
Systemy multimedialne są kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto oraz można nimi sterować za pomocą poleceń głosowych. Inne innowacyjne rozwiązania, w tym adaptacyjne i nieoślepiające reflektory matrycowe IntelliLux LED® oraz dodatkowe zaawansowane systemy asystujące, są dostępne jako opcje.
Do tej estetyki doskonale pasują stylowe firmowe akcesoria do Mokki. Osiemnastocalowe koła z lekkiego stopu podkreślają odważnie narysowane linie nadwozia. Koła można dodatkowo spersonalizować modnymi nakładkami na obręcze w siedmiu kolorach — od intensywnej czerwieni poprzez jaskrawą zieleń po głęboki granat. Dostępne są także obudowy bocznych lusterek w tych samych kolorach. W podobny sposób można zmodyfikować lusterko wsteczne w kokpicie.
Gdyby ktoś chciał jeszcze bardziej spersonalizować swoją Mokkę, może zamówić pakiet stylistyczny obejmujący białe lub czarne błotniki, maskę silnika i dach. Nakładka na próg bagażnika nie tylko świetnie wygląda, ale chroni też przed zarysowaniami, które mogą powstać przy załadunku lub rozładunku bagażu i zakupów. W drugiej połowie roku oferta akcesoriów zostanie poszerzona o stopnie boczne.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: