Kierowcy Formuły 1 zaszczepieni przeciw COVID-19
Władze Bahrajnu zaproponowały szczepionki przeciw COVID-19 pracownikom F1. Formuła 1 odmówiła, ale zespołom pozostawiono wolny wybór. Część z nich postanowiła zaszczepić swoich pracowników.
W ten weekend rozpoczęły się przedsezeonowe testy Formuły 1 w Bahrajnie.
Władze Królestwa Bahrajnu zaproponowały Formule 1 szczepienie przeciwko koronawirusowi. Ze względu na harmonogram wydarzeń, zdecydowana większość uczestników Grand Prix będzie obecna w Bahrajnie już na trzy tygodnie przed wyścigiem, co umożliwiłoby podanie dwóch dawek szczepionki. Dlatego też władze Bahrajnu wyszły z inicjatywą szczepień:
Ze względu na ramy czasowe tegorocznych wydarzeń Formuły 1 – w tym sesji testowej – zdecydowana większość uczestników będzie obecna w Bahrajnie już na trzy tygodnie przed wyścigiem. Stwarza to okazję do zapewnienia dodatkowej ochrony w postaci szczepień (produkt Pfizer-BioNTech) tym, którzy chcieliby z niej skorzystać.
Przeczytaj też: Władze Bahrajnu zaproponowały szczepionki przeciw COVID-19 pracownikom F1. Formuła 1 nie zamierza skorzystać z oferty
Formuła 1 odmówiła, ale zespołom pozostawiono wolny wybór. Część z nich postanowiła zaszczepić swoich pracowników. Są to między innymi Mercedes, Ferrari, Red Bull czy Aston Martin. Nikt nikogo do niczego nie zmusza. Każda osoba decyduje indywidualnie, czy chce się zaszczepić. Wybór mają również kierowcy. Sergio Perez z Red Bulla i Carlos Sainz z Ferrari potwierdzili, że otrzymali już pierwszą dawkę szczepionki. Perez powiedział:
Tak, otrzymaliśmy taką ofertę i zdecydowałem się ją przyjąć. Nie wiem, kiedy miałbym taką możliwość w Meksyku. Miło ze strony Bahrajnu, że nam to zaproponowali.
Sainz dodał:
Tak samo, jak „Checo”. Zgodziłem się. To świetna okazja i oczywiście jestem wdzięczny władzom Bahrajnu, za to, że zaproponowali to tak dużej liczbie ludzi, podróżujących po całym świecie. Cieszy mnie to.
Przeczytaj też: Tak wygląda nowy samochód bezpieczeństwa w F1. Po prostu WOW!
Organizatorzy Grand Prix Bahrajnu poinformowali również, że bilety na inaugurujący sezon 2021 wyścig będą mogli zakupić jedynie kibice zaszczepieni dwoma dawkami oraz ozdrowieńcy.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: