Jamie Chadwick pozostaje kierowcą rozwojowym Williamsa na sezon 2021
Williams Racing potwierdził, że Jamie Chadwick będzie kontynuować pracę z zespołem jako kierowca rozwojowy w sezonie2021 Formuły 1.
Jamie Chadwick, która dołączyła do zespołu w 2019 roku, zwiększy intensywności swojego programu symulacyjnego w Grove i nadal będzie w pełni zaangażowana w działania zespołu, zarówno na torze podczas niektórych Grand Prix, jak i w fabryce. 22-latka będzie również wspierała zespół w działaniach medialnych i marketingowych w trakcie trwania całego sezonu.
Do tej pory bardzo podobał mi się czas spędzony z Williamsem i jestem zachwycona, że mogę kontynuować pracę z zespołem w roli kierowcy rozwojowego. Czuję, że jako kierowca cały czas się rozwijam i poprawiam, a mój czas spędzony w symulatorze w nadchodzącym sezonie okaże się nieoceniony. Nie mogę się doczekać, aby w tym roku ponownie w pełni zaangażować się w działania zespołu.
Przeczytaj też: Jamie Chadwick staje na podium w swoim debiutanckim wyścigu Formula Regional Europe
Utalentowana Brytyjka odniosła dotychczas sukcesy w wielu kategoriach wyścigowych. W 2019 roku wygrała między innymi inauguracyjny sezon kobiecej serii wyścigowej, W Series oraz odniosła zwycięstwo w swojej klasie w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring. Wcześniej zdobyła tytuł w brytyjskiej GT GT4 oraz wygrała wyścig brytyjskiej Formuły 3 .
W tym roku Jamie Chadwick będzie bronić mistrzowskiego tytułu W Series oraz wystartuje w inauguracyjnym sezonie Extreme E, elektrycznej serii wyścigów aut off-road’owych, gdzie będzie reprezentować barwy zespołu Veloce Racing.
Przeczytaj też: Jamie Chadwick będzie ścigać się w Extreme E!
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: