
BMW Serii 4 teraz w jeszcze bardziej sportowym wydaniu! Zobaczcie, co z samochodem zrobił AC Schnitzer
Najwyższe sportowe osiągi i ponadstandardowa niezależność wizualna: „The Four” po kuracji u AC Schnitzer prezentuje się niesamowicie!
To, co zaczęło się w Monachium, zostało udoskonalone w Akwizgranie przez specjalistów od tuningu z AC Schnitzer: większa moc, lepsza dynamika jazdy i wyróżniający się design po raz kolejny wyraźnie odróżniają BMW Serii 4 firmy AC Schnitzer od standardowego pojazdu.
Dzięki ulepszeniom wydajności AC Schnitzer dla 430i moc samochodu wzrosła z 258 KM do 300 KM, a dzięki pakietowi dla M440i XDrive moc wzrosła z 374 KM do 420 KM! Nawet podczas postoju wygląd silnika AC Schnitzer pokazuje, że pracowali tu profesjonaliści.
Przeczytaj też: Nowe BMW serii 4 Coupé gotowe do startu. Gigantyczne „nerki” to prawda
Całość wzmacnia układ wydechowy AC Schnitzer wykonany ze stali nierdzewnej z dwiema listwami tylnymi „Carbon Sport” lub „Sport” (chromowanymi lub czarnymi) . Listwy wydechowe sprawiają, że akustyka jest wizualnie namacalna.
Poprawa siły docisku „The Four” była deklarowanym celem specjalistów od tuningu w AC Schnitzer. Udało się to dzięki elementom przedniego spojlera, przedniemu splitterowi, bocznym osłonom, tylnemu spojlerowi dachowemu i tylnemu spojlerowi z włókna węglowego.Firma z Akwizgranu dostarcza komponenty do pojazdu produkcyjnego, które zapewniają większy docisk na przedniej i tylnej osi i sprawiają, że serca kierowców biją szybciej.
Przeczytaj też: BMW serii 4 Coupe na ulicach Warszawy nocą – zobaczcie ten niesamowity film!
Najwyższe osiągi sportowe i niezależność wizualna – „The Four” firmy AC Schnitzer robi różnicę!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: