Hyundai i20 dostępny teraz w usportowionej wersji N Line! Ile kosztuje?
Hyundai poszerzył ofertę i20 nowej generacji dodając wersję N Line.
Hyundai poszerzył ofertę modelu i20 Nowej Generacji o usportowioną wersję N Line. Teraz wszystkie modele hatchback Hyundaia czyli i10, i20 oraz i30 dostępne są w wersji N Line.
Z zewnątrz wersję N Line wyróżnia dedykowany przedni zderzak, który podkreślono elegancką szarą listwą, która nadaje bardziej sportowego charakteru. Czarny kaskadowy grill zdobi logo N Line, a jego wzór nawiązuje do stosowanej w wyścigach flagi szachownicy. Lakierowane na czarno są również lusterka boczne. Natomiast reflektory LED i tylne światła LED mają ciemniejsze, w porównaniu do bazowego modelu, wypełnienie. Wykończenie N Line zawiera sportowe szare akcenty oraz elegancki tylny zderzak, które poprawiają nie tylko wygląd, ale także właściwości aerodynamiczne. Trójkątna lampa przeciwmgielna LED i chromowana podwójna końcówka wydechu podkreślają dynamiczny wygląd nowego i20 N Line i odróżniają go od zwykłego i20.
{{ image(34430) }}
Wewnątrz wyróżnikiem nowego i20 N Line są sportowe fotele z logo N i czerwonymi przeszyciami, czarna podsufitka a także dedykowana kierownica N. Pozostałe wyróżniające wnętrze wersji N Line to metalowe pedały i skórzana gałkę zmiany biegów N z czerwonymi akcentami. Ponadto wersja z automatyczną skrzynią biegów posiada łopatki do zmiany biegów przy kierownicy.
{{ image(34429) }}
Przeczytaj też: Hyundai i20 N Line zaprezentowany. To miejski samochód z duszą sportowca
Nowy i20 N Line oferuje do wyboru dwa silniki. Oprócz standardowego silnika 1.2 MPI o mocy 84 KM, dostępny jest silnik T-GDI o mocy 100 KM. Bazowy silnik sparowany jest z 5-biegową manualną skrzynią (5MT), natomiast mocniejsza jednostka dostępna jest z manualną przekładnią o 6 przełożeniach (6MT) lub z dwusprzęgłową 7-biegową skrzynią biegów (7DCT). Samochody wyposażone w silnik 1.0 T-GDI zostały udoskonalone pod względem ustawień zawieszenia, reakcji silnika i dźwięku wydechu, aby zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z jazdy. Poprawę prowadzenia, a zarazem wyglądu, zapewniają specjalnie przygotowane dla wersji N Line dwukolorowe 17-calowe felgi aluminiowe.
Hyundai i20 N Line – wersje silnikowe:
- 1.2 MPI 5MT (84 KM) – 73 200 złotych
- 1.0 T-GDI 6MT (100 KM) – 79 600 złotych
- 1.0 T-GDI 7DCT (100 KM) – 84 900 złotych
{{ image(34428) }}
Hyundai i20 N Line wyposażono w system utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z wykrywaniem pieszych i samochodów, a także rowerzystów (FCA), asystenta inteligentnego czytania znaków (ISLA), system monitorujący poziom koncentracji uwagi kierowcy (DAW), system ostrzegający o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA), system monitorowania tylnej kanapy (ROA) oraz system ABS z elektroniczną kontrolą stabilizacji (ESC) i asystentem podjazdu (HAC). Ponadto standardem jest 6 poduszek bezpieczeństwa w tym przednie, boczne i kurtynowe, a także system ratunkowy eCall.
{{ image(34427) }}
Standardowe wyposażenie i20 N Line stanowi system multimedialny z 8″ kolorowym ekranem dotykowym, cyfrowe radio DAB, zdalne sterowaniem radiem na kierownicy, 6 głośników, system Bluetooth z rozpoznawaniem głosu, bezprzewodowa integracja z Android Auto i Apple Car Play, dwa porty USB z przodu i jeden dla pasażerów z tyłu, gniazdo 12V oraz zestaw cyfrowych wskaźników z 10,25-calowym kolorowym wyświetlaczem.
Wyposażenie opcjonalne i20 N Line obejmuje system Premium Audio BOSE z głośnikiem centralnym i zewnętrznym wzmacniaczem, system multimedialny z 10,25″ kolorowym ekranem dotykowym, nawigację fabryczną z usługami Hyundai LIVE oraz system łączności Bluelink, który umożliwia lokalizowanie samochodu, jego zdalne otwieranie i zamykanie, przesyłanie danych o celu podróży i nawigowanie po zaparkowaniu, a także otrzymywanie informacji o jeździe, raportów o pojeździe oraz powiadomień o uruchomieniu alarmu.
{{ image(34431) }}
Hyundai i20 N Line podobnie jak wszystkie wersje i20 nowej generacji charakteryzuje się przestronnym wnętrzem, które docenią pasażerowie zarówno pierwszego jak i drugiego rzędu, a także dużym 352-litrowym bagażnikiem. W środku kierowcy docenią kamerę cofania, tylne czujniki parkowania, tempomat z ogranicznikiem prędkości, kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą, przedni podłokietnik, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne. Wyposażenie z zakresu komfortu obejmuje także klimatyzację manualną, podgrzewaną kierownicę, podgrzewane przednie fotele oraz przyciemniane tylne szyby.
Dla wersji N Line przewidziane zostały trzy pakiety. Pakiet Cool&Easy składa się z klimatyzacji automatycznej z funkcją automatycznego odparowywani szyb, czujnika deszczu oraz bezkluczykowego dostępu, a jego cena to 2 000 złotych. Pakiet LED zawierający reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętów oraz przednie świata przeciwmgielne kosztuje 2 200 złotych. Składający się z systemu multimedialnego z 10,25″ kolorowym ekranem dotykowym, nawigacji fabrycznej, systemu Bluelink, systemu Premium Audio BOSE z centralnym głośnikiem i wzmacniaczem, oświetlenia nastrojowego, elektrycznie składanych lusterek i podwójnej podłogi bagażnika pakiet Tech wyceniono na 6 000 złotych.
{{ gallery(3230) }}
Wraz z wprowadzeniem wersji N Line oraz rocznika modelowego 2022 w ofercie i20 Nowej Generacji nastąpiły zmiany specyfikacji pozostałych wersji.
Wszystkie wersje zostały wyposażone w asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z rowerzystów, który uzupełnia asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z wykrywaniem pieszych i samochodów (FCA). Standaryzacja objęła również wersję Classic, która w dalszym ciągu dostępna jest od 54 800 złotych.
Wyposażenie standardowe wersji Comfort obejmuje teraz konsole centralną z przednim podłokietnikiem oraz port USB dla pasażerów z tyłu. Dla wersji Comfort wprowadzone zostały dwa nowe pakiety. Pakiet Cool składa się z klimatyzacji automatycznej z funkcją automatycznego odparowywani szyb oraz czujnika deszczu, a jego cena to 1 200 złotych. Pakiet LED zawierający reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętów, przednie świata przeciwmgielne i chromowane listwy okienne oraz czarną błyszczącą osłonę grilla dla wersji z silnikiem 1.0 T-GDI, kosztuje 2 200 złotych.
Wkrótce do oferty dołączy całkowicie nowy, sportowy i20 N z silnikiem 1.6 T-GDI o mocy 204 koni mechanicznych.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: