Niezniszczalny pickup na służbie. Wóz strażacki gotowy na każde wezwanie!
Auta służb ratunkowych muszą być gotowe do akcji w każdej chwili. Nie mogą zawieść w momencie próby, a ich eksploatacja powinna być długa i bezproblemowa.
Gdzie inne pickupy nie mogą, tam Hilux dotrze. Ten, który został przygotowany na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Gródku, został zabudowany i kompleksowo wyposażony tak, by spełniać wymagania tej służby i dzielnie służyć w zadaniach przewidzianych dla ochotniczej jednostki. Gdy profesjonalnie przygotowana zabudowa spotyka się z bazą tak trwałą jak Hilux, powstaje pojazd doskonały w swoim fachu.
{{ image(34367) }}
Żeby przygotować Hiluxa do ciężkiej pracy i upewnić się, że nie zawiedzie, pojazd został doposażony przez firmę STEELER w długą listę elementów zwiększających jego zdolności i czyniących z niego prawdziwą terenową bestię. Choć Hilux, który wyjeżdża z fabryki, jest gotowy na wyzwania w terenie, dodatki i akcesoryjne części pojazdu, który trafi w ręce OSP, zostały zamontowane, by wydłużyć okres jego bezproblemowej eksploatacji i zwiększyć dzielność terenową.
Właśnie z myślą o najcięższych warunkach zamontowano opony BF Goodrich All Terrain 265/60/18 z nieco bardziej agresywną rzeźbą bieżnika. To jednak wciąż opony AT, a więc takie, z którymi bez większych wyrzeczeń można jeździć po asfalcie. Kolejną zmianą względem seryjnego wyposażenia jest zestaw stalowych osłon podwozia SHERIFF. Metal o grubości 3 mm osłania od spodu kluczowe podzespoły i elementy – silnik, skrzynię biegów i zbiornik paliwa.
{{ image(34368) }}
W oczy rzuca się również zestaw orurowania z homologacją. Jest ono kompatybilne z wyciągarką WARN (VR EVO 10-S), która pomoże wydostać się z trudnego terenu w sytuacjach podbramkowych. Dotarcie na miejsce ułatwi również oświetlenie, a konkretnie zestaw dwóch lamp Lazer High Performance Lighting TRIPLE-R 750 z systemem montażu w fabrycznym grillu. Oświetlenie ma rzecz jasna homologację drogową, a długość strumienia świetlnego osiąga aż 800 metrów!
{{ image(34369) }}
Na pokładzie znalazło się również miejsce na podnośnik Hi-Lift 48 cali, a dostęp do tego dobrodziejstwa ułatwią stopnie boczne z plastikowymi nakładkami, malowane proszkowo na kolor czarnego półmatu. Samochód musi być gotowy do pracy przez całą dobę, dlatego oprócz oświetlenia drogowego znalazło się tu miejsce również na oświetlenie robocze LAZER Utility 25, które pozwala wygodnie pracować po bokach oraz z tyłu pojazdu.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: