Nowe Audi TT – debiut w Genewie
Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, odbędzie się światowa premiera nowego Audi TT. Trzecia już wersja tego kompaktowego samochodu reinterpretuje wiele detali pierwszej generacji TT z 1998 roku.
Narazie nie widać wielkiej rewolucji – Audi TT – nadal pozostanie zgrabnym, niedużym samochodem o sportowej linii nadwozia. W nowym miejscu umieszczono logo czterech pierścieni. Znajduje się teraz pośrodku maski i przypomina formą logo, które znajduje się w model R8.
Audi TT 2014 |
fot. Audi |
Pionowe listwy dzielą duże wloty powietrza. Ten sam motyw powtórzono w stylizacji reflektorów. Tutaj listwy są jednocześnie światłami do jazdy w dzień. Opcjonalnie, dla tego modelu, Audi oferuje reflektory diodowe lub reflektory diodowe Matrix LED. W przypadku tego drugiego rozwiązania, światło drogowe emitowane jest przez pojedynczo sterowane diody.
Profil nowego coupé przypomina TT pierwszej generacji. Forma słupka C, ze swoim lekkim załamaniem sprawia, że cała sylwetka nowego TT wygląda atletycznie.
Audi TT 2014 |
fot. Audi
|
Poziome linie tyłu pojazdu podkreślają szeroką sylwetkę. Nowością jest, że tylne światła są zawsze włączone. Łączy je długie, płaskie pasmo świetlne, czyli trzecie światło hamowania. Niezależnie od wersji silnikowej, w dyfuzorze umieszczono dwie duże, okrągłe końcówki rur wydechowych. Natomiast Audi TTS, podobnie jak wszystkie modele S, ma cztery końcówki rur wydechowych.
Audi TT 2014 |
fot. Audi
|
We wnętrzu konsola tunelu środkowego i obudowy drzwi mają mieć opływowe, korespondujące ze sobą kontury. Tablica rozdzielcza przy spojrzeniu z góry ma przypominać skrzydło szybowca. Okrągłe nawiewy, klasyczna cecha serii TT, mają przywodzą na myśl wygląd silników lotniczych. Zrezygnowano z centralnego monitora MMI, który zastąpiono Audi virtual cockpit.
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: