Bruce Springsteen pojawił się w kampanii reklamowej marki Jeep!

W niedzielę , 7 lutego 2021 r., podczas transmisji Big Game, marka Jeep wraz z Brucem Springsteenem zaprezentowali dwuminutowy film „The Middle”.

„The Middle” został nakręcony w różnych miejscach Stanów Zjednoczonych, m.in. w parku U.S. Center Chapel w Lebanon w stanie Kansas, geograficznym centrum kraju.

{{ gallery(3180) }}

Kampania „The Middle” debiutuje 10 lat po innej, słynnej kampanii przygotowanej z okazji Big Game, „Imported from Detroit”, prezentującej amerykańską pomysłowość widzianą przez producenta samochodów z Detroit.

Bruce Springsteen był mocno zaangażowany w tworzenie „The Middle”, ściśle współpracując ze słynnym reżyserem Thomem Zimnym. Z pomocą swojego wieloletniego współpracownika Rona Aniello, Springsteen skomponował i wyprodukował oryginalną ścieżkę dźwiękową.

W ciągu ostatniej dekady kampanie marek Jeep, Dodge i Ram z okazji Big Game stały pod znakiem sugestywnych i ambitnych przekazów. O ile w 2011 roku kampania „Imported from Detroit” opowiadała o zapale, pomysłowości i determinacji amerykańskich pracowników przemysłu motoryzacyjnego, o tyle rok później „Halftime in America” miał dodać otuchy Amerykanom, którzy przeżywali ciężkie chwile i do których Clint Eastwood skierował słowa: „Tego kraju nie da się powalić jednym ciosem. Powstaniemy na nowo”. Później, w 2013 roku, kampania „Farmer” marki Ram oddała cześć i uhonorowała amerykańskich rolników poprzez kultowe słowa legendarnej osobowości radiowej, Paula Harveya.

{{ gallery(3174) }}

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze