Karolina Chojnacka

Reklama Toyoty na Super Bowl nie ma nic wspólnego z samochodami

To piękna, podnosząca na duchu historia, ale... gdzie są samochody?

Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też  „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.

Podczas gdy General Motors reklamuje swoje samochody elektryczne, zatrudniając do tego takie gwiazdy światowego kina, jak Will Ferrell i Timothée Chalamet, Toyota obiera zupełnie inny kierunek i w ogóle nie mówi o swoich samochodach, zamiast tego opowiada krótką historię o paraolimpijce.

Przeczytaj też: Cadillac Lyriq i Timothée Chalamet w krótkiej kontynuacji „Edwarda Nożycorękiego”. Zobaczcie „ScissorHandsFree”!

Reklama opowiada o Jessice Long i jej życiu. Urodziła się w Rosji, ze względu na chorobę amputowano jej nogi. Została sierotą. Znalazła dom i razem adoptowanymi rodzicami przeprowadziła się do USA, gdzie zaczęła przygodę z pływaniem. Od tego czasu Jessica Long cztery razy uczestniczyła w Igrzyskach paraolimpijskich i zdobyła 23 medale.

https://www.youtube.com/watch?v=fqWG5_7nwyk

Przeczytaj też: Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!

Na samym końcu reklamy jest krótka notatka, że ​​Toyota jest sponsorem amerykańskiej drużyny paraolimpijskiej.

Bardziej podoba wam się niesamochodowa reklama Toyoty, czy samochodowe reklamy General Motors?

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze