Karolina Chojnacka

Dealer sprzedał samochód i… zażądał jego zwrotu!

Jak mogło dojść do takiej pomyłki?

Klient kupił Forda Bronco Sport Badlands, a 24 godziny później otrzymał telefon od sprzedawcy, proszący go o zwrot SUVa.

Okazało się, że kupiony przez niego Bronco, był samochodem demonstracyjnym! Dealer miał przechowywać go przez cztery miesiące, a następnie sprzedać. Jednak z powodu „faux pas” sprzedawcy, trafił on w ręce klienta wcześniej.

Przeczytaj też: Ford Bronco Sport to SUV, który nie boi się zjechać z asfaltu

Klient odmówił zwrotu samochodu i napisał list reklamacyjny do obsługi klienta. Skontaktował się też z reporterem ABC Action News, z prośbą o pomoc.

Reporter skontaktował się z Fordem w jego imieniu i problem został rozwiązany w ciągu kilku godzin. Jeszcze tego samego dnia klient odebrał telefon z informacją, że może zatrzymać swojego Bronco Sport Badlands.

https://www.youtube.com/watch?v=cXabNCmRHI0

Przeczytaj też: Wyciekły informacje na temat silników i wyposażenia Forda Bronco Sport

Ford wydał oficjalne oświadczenie i przesłał je do ABC Action News:

Po rozmowie z naszym zespołem, gdy tylko dowiedzieliśmy się o tej sytuacji, od razu upewniliśmy się, że klient zatrzyma swój pojazd.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze