Nowy Opel Mokka z nowymi wersjami wyposażenia Ultimate i GS Line. Znamy ceny!
Nowy Opel Mokka z pewnością nie jest samochodem zwyczajnym. A w nowych wersjach wyposażenia nabierze jeszcze więcej charakteru!
To pierwszy Opel z nową „twarzą” marki, czyli panelem Opel Vizor, przeprojektowanym znakiem „blitz” oraz nazwą modelu umieszczoną centralnie na klapie bagażnika. Absolutną nowością jest także w pełni cyfrowy kokpit Pure Panel. Nowa Mokka jest dostępna w aż dwóch najwyższych wersjach wyposażenia: Ultimate dla najbardziej wymagających, z systemami wspomagającymi kierowcę w standardzie, oraz usportowionej GS Line.
Opel Mokka Ultimate – 106 650 zł
Sylwetkę nadwozia podkreślają 18‑calowe obręcze kół z lekkiego stopu w wersji BiColor z czarnymi elementami, Opel Vizor z chromowaną ramką, chromowana linia konturu nad bocznymi szybami oraz srebrne osłony przedniej i tylnej części podwozia w stylu SUV.
Oprócz licznych systemów wspomagających kierowcę, dostępnych już w podstawowej wersji modelu, wyposażenie standardowe w Ultimate obejmuje także aktywnego asystenta pasa ruchu, tempomat i adaptacyjne reflektory matrycowe IntelliLux LED.
{{ image(33619) }}
Oba przednie fotele są podgrzewane i regulowane w sześciu kierunkach. Podgrzewana i obszyta skórą kierownica (Mokka z manualną skrzynią biegów oraz Mokka‑e) uprzyjemnia korzystanie z samochodu od chwili uruchomienia silnika, zwłaszcza zimą. Dostęp do Mokki Ultimate jest bardzo prosty dzięki systemowi bezkluczykowemu „Keyless Open & Start”.
{{ image(33620) }}
Opel Mokka GS Line – 94 700 zł
To szczególnie usportowiona wersja modelu. Jej wyposażenie obejmuje 17-calowe obręcze kół z lekkiego stopu w kolorze czarnym, czarny dach, czarne lusterka boczne oraz osłony przedniej i tylnej części podwozia w stylu SUV. Logo Opla z błyskawicą, nazwa modelu Mokka oraz obramowanie przedniego pasa Opel Vizor są w kolorze błyszczącej czerni. Elementem kontrastującym jest czerwona linia konturu nad bocznymi szybami.
{{ image(33621) }}
Wnętrze wyróżnia się czarną podsufitką, aluminiowymi nakładkami pedałów i czerwonymi detalami. Czarne fotele z mocno wyprofilowanym podparciem bocznym są pokryte tapicerką z syntetycznej skóry z czerwonymi przeszyciami i akcentami stylistycznymi.
{{ image(33622) }}
W połączeniu z ośmiobiegową przekładnią automatyczną dostępne są trzy tryby jazdy: Sport, Eco i Normal. System Multimedia Navi z siedmiocalowym kolorowym ekranem dotykowym jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto.
{{ image(33623) }}
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: