Alfa Romeo wprowadza 5-letnią Przedłużoną Gwarancję. Czego dotyczy? Kto na niej skorzysta?
Od 1 stycznia 2021 roku Alfa Romeo wprowadziła 5-letnią Przedłużoną Gwarancję Maximum Care na wszystkie nowe samochody marki. Kto na tym skorzysta?
Marka Alfa Romeo wprowadza na nowe samochody 5-letnią Przedłużoną Gwarancję Maximum Care z limitem przebiegu do 200 tys. km. Gwarancja dotyczy wszystkich sprzedanych modeli na terenie Polski od początku stycznia 2021 r., niezależnie od roku produkcji i kanału sprzedaży, a więc skorzystają z niej wszyscy Klienci indywidualni i biznesowi, w tym wynajmy długoterminowe oraz floty.
5-letniej Przedłużonej Gwarancji Maximum Care podlegają między innymi:
- silnik,
- układ kierowniczy,
- układ hamulcowy,
- układ BSG (Belt Start Generator),
- skrzynia biegów,
- układ klimatyzacji,
- systemy ochrony i bezpieczeństwa,
- układ trakcji elektrycznej,
- układ chłodzenia i zasilania paliwem,
- podzespoły elektryczne,
- przyrządy,
- przeniesienie napędu,
- zawieszenie,
- multimedia.
Usługa Maximum Care obejmuje:
- pełny koszt części, materiałów i robocizny niezbędnych do wykonania napraw,
- obsługę i naprawę na terenie Europy oraz w kilku państwach ościennych (szczegóły u Dealerów),
- zabezpieczenie przed inflacją, wzrostem cen części, materiałów, robocizny i podatku VAT,
- ważność w całej sieci serwisowej FCA marki Alfa Romeo,
- gwarancję stosowania oryginalnych części zamiennych.
Wyłączenia:
- przeglądy i obsługa okresowa,
- części zużywające się i eksploatacyjnie,
- elementy blacharskie i lakiernicze
Powodem, dla którego marka zdecydowała się na ten ruch, jest chęć podkreślenia wysiłku włożonego przez Koncern w ostatnich latach w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów Alfy Romeo. Ich jakość została już wielokrotnie potwierdzona w rankingach oraz przez samych użytkowników. Fakt, że producent decyduje się na tak długi okres gwarancyjny z limitem przebiegu aż do 200 tys. km, świadczy o zdecydowaniu i pewności marki w zakresie jakości oferowanych produktów.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: