Opel Corsa w bogatej wersji Ultimate. Ile kosztuje w Polsce?
Opel Corsa w wersji Ultimate dostępny jest z matrycowymi reflektorami IntelliLux LED, Multimedia Navi Pro, OpelConnect i tapicerką z alcantary. Ile kosztuje?
Corsa Ultimate jako jedyna wersja modelu jest wyposażona we flagowy system Multimedia Navi Pro w standardzie. System z 10‑calowym kolorowym ekranem dotykowym wysokiej rozdzielczości jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto, a funkcje audio, telefonu i nawigacji można obsługiwać za pomocą poleceń głosowych.
Ponadto usługi OpelConnect umożliwiają bezpośrednie nawiązanie połączenia z pomocą drogową i służbami ratowniczymi. Operator zgłasza się w ciągu kilku sekund od naciśnięcia czerwonego przycisku. W przypadku zadziałania napinaczy pasów bezpieczeństwa lub poduszek powietrznych połączenie ze służbami ratowniczymi jest nawiązywane automatycznie. W pełni elektrycznej Corsie‑e dostępne są specjalne usługi i rozwiązania dla pojazdów elektrycznych, dzięki którym podróż może być jeszcze bardziej relaksująca. Z funkcji tych można korzystać przez smartfona i OpelConnect, a także przez aplikacje myOpel.
Corsa Ultimate, w cenie już za 89 550 zł (wszystkie ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi z VAT w Polsce), ma na pokładzie praktycznie wszystko, czego można by sobie zażyczyć. Standardem są innowacyjne i unikatowe w tej klasie pojazdów matrycowe reflektory IntelliLux LED, system Multimedia Navi Pro, a także dostęp do usług OpelConnect i luksusowa tapicerka z alcantary.
Entuzjastom usportowionego stylu Opel oferuje również wyrazistą wersję GS Line. Siedemnastocalowe obręcze kół z lekkiego stopu w eleganckiej dwukolorowej wersji z czarnymi dodatkami są obecnie standardem w Corsie GS Line, a także w Corsie Ultimate.
Wzrok przyciągają również sportowe fotele z czerwonymi akcentami oraz standardowy czarny dach, który kontrastuje z resztą nadwozia i zaostrza sportowy charakter Corsy GS Line (dostępnej już za 74 490 zł).
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: