Jeep Gladiator z napędem 4×4 debiutuje. Znamy ceny legendarnego pickupa w Polsce!
Najnowszy Gladiator, pierwszy od prawie trzech dekad pickup Jeepa jest już dostępny w salonach marki w całej Europie. Sprawdzamy, ile kosztuje!
W Europie Jeep Gladiator jest dostępny w wersjach wyposażenia Sport i Overland, a także w premierowym wariancie Launch Edition, oferowanym w ograniczonej liczbie podczas debiutu rynkowego. We wszystkich wersjach wyposażenia pod maską znajduje się nowy 3,0-litrowy silnik MultiJet V6, który zapewnia moc 264 KM i moment obrotowy o wartości 600 Nm.
Paleta kolorystyczna obejmuje dziewięć barw nadwozia: czarny, czerwony Firecracker Red, srebrny Billet Silver Metallic, biały Bright White, Granite Crystal Metallic, niebieski Hydro Blue, szary Sting Grey, „Snazzberry” oraz zielony Sarge Green. Są one zestawione ze składanym miękkim albo twardym dachem w kolorze czarnym lub w kolorze nadwozia. Wersja wyposażenia Sport porusza się na 17-calowych kołach, natomiast modele z serii Overland i Launch Edition na 18-calowych.
Zespół projektantów marki utrzymał legendarny siedmioszczelinowy grill, znany z Wranglera, ale z małymi zmianami został on delikatnie cofnięty, co poprawia aerodynamikę samochodu. Podczas projektowania wytrzymałej, 153-centymetrowej skrzyni ładunkowej Gladiatora skupiono się głównie na funkcjonalności i wszechstronności. System oświetlenia under-rail, opcjonalne zewnętrzne źródło zasilania (230V).
Gladiator oferuje system multimedialny Uconnect™ czwartej generacji z 7- lub 8,4-calowym ekranem dotykowym oraz zestaw wskaźników z 7-calowym wyświetlaczem (TFT), który umożliwia kierowcy skonfigurowanie przekazywanych informacji na ponad 100 sposobów.
Pozostałe opcje obejmują 9-głośnikowy system audio premium Alpine z subwooferem o mocy 552W, 12-kanałowy wzmacniacz i przenośny bezprzewodowy głośnik Bluetooth. Ten ostatni, umieszczony za tylnymi siedzeniami, jest ładowany podczas jazdy i ma niepodatną na warunki atmosferyczne oraz kurz powłokę zewnętrzną. Jest też wodoodporny, co pozwala na jego zanurzenie w wodzie o głębokości do 90 cm przez czas wynoszący maksymalnie 30 minut.
Oprócz doskonałych kątów natarcia, rampowego i zejścia oraz tylnego mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, wszystkie poziomy wyposażenia w gamie Gladiatora – Sport, Overland i Launch Edition – „noszą” oznaczenie Trail Rated, potwierdzające ich legendarne możliwości terenowe.
Samochód oferuje szereg systemów bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego oraz ochrony. Należą do nich m.in. reflektory full LED i kwadratowe tylne światła w technologii LED, będące na wyposażeniu seryjnym całej gamy Gladiatora.
Dodatkowe standardowe elementy to kamera cofania Parkview z funkcją dynamicznej siatki, asystent parkowania wyposażony w przednie i tylne czujniki oraz system stabilizacji toru jazdy (ESC) z układem przeciwdziałającym przewróceniu się pojazdu.
Ceny Gladiatora, dostępnego w dwóch podstawowych wersjach wyposażenia Sport i Overland, oraz w premierowej Launch Edition rozpoczynają się od 289 000 zł.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: