Nissan przygotował pewną nowość dla europejskich dealerów!
Jaki to ma związek z Nissanem Ariya?
Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest od dziś pierwszym salonem, który wprowadził nowe logo marki w europejskiej sieci dealerskiej. Nowoczesna, płaska i dwuwymiarowa konstrukcja nowego logo oznacza ciągłą ewolucję Nissana w kierunku innowacyjnej marki mobilnej przyszłości.
Pierwszym modelem Nissana ozdobionym nowym logo jest niedawno wprowadzony na rynek Nissan Ariya. Wyznaczając nowy rozdział dla marki i jej elektrycznej przyszłości, Ariya jest idealną platformą dla nowego logo i demonstruje zaangażowanie firmy na rzecz klientów, pracowników i społeczeństwa.
Przeczytaj też: Nissan Ariya już w Europie. Kiedy będzie dostępny w sprzedaży?
Bas Bijl, dyrektor handlowy Nissan Van Mossel, powiedział:
To nowe logo tylko podkreśla ciągłe ulepszenia, które Nissan stara się zapewniać klientom na każdym etapie produkcji i sprzedaży samochodów.
Nowe logo wewnątrz i na zewnątrz salonów jest częścią nowego doświadczenia w handlu detalicznym. We współpracy z Nissanem pracowaliśmy nad tym, aby nasze przedstawicielstwa reprezentowały ciągłe zaangażowanie firmy z innowacyjnym podejściem zorientowanym na klienta.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: