Emma Holmes i Maserati – idealne połączenie? Film
Co ma wspólnego modelka z Maserati? Niedawno Brytyjczycy poznali zwyciężczynię pierwszej edycji programu „The Face”. Celem tego show było wyłonienie tytułowej "twarzy’" czyli modelki, która po kilku tygodniach rywalizacji z konkurentkami w różnorakich zadaniach (sesje, kampanie reklamowe) i pod opieką jednej z trenerek (doświadczonej w dziedzinie modellingu mentorki) okaże się najdoskonalsza, najpiękniejsza, najbardziej fotogeniczna i jeszcze wiele naj…
Emmie Holmes i Racquel Smith biegną do Maserati Quattroporte. |
kadr z filmu
|
Laur zwycięstwa przypadł Emmie Holmes – 18-latce o niezwykle unikalnej urodzie, której opiekunką była sama Naomi Campbell. Nagroda główna to kontrakt z marką Max Factor. Trudno wyobrazić sobie lepszy start…
Jednak nie o wybiegach i kontraktach reklamowych będzie tu mowa. O tych aspektach dowiecie się z innych portali. My zajmiemy się jednym szczególnym etapem (rozstrzygniętego już konkursu), którego bohaterem stało się Maserati Quattroporte.
W duecie właśnie z Emmą Holmes.
5 odcinek serii ‘The Face’ był bowiem sponsorowany przez włoskiego producenta Maserati, a jego życzeniem (i tym samym wyzwaniem postawionym przed uczestniczkami) było nakręcenie spota reklamowego Quattroporte nowej generacji.
Zadanie polegało na podkreśleniu wszystkiego, co flagowe w tym samochodzie, czyli elegancji, stylu, mocy i technologii. Opieka Naomi Campbell i jej bezcenne rady pozwoliły Emmie Holmes i jej towarzyszce w owym filmiku promującym – Racquel Smith – bezapelacyjnie wygrać. Maksimum poświęcenia na planie zostało nagrodzone wyśmienitym produktem końcowym.
Dodać należy, iż Smith praktycznie ‘gubi się’ w tej produkcji, prawdziwe gwiazdy 35-sekundowego dzieła to Emma i Maserati – auto, które zgodnie z reklamowym hasłem wypowiadanym przez naszą bohaterkę, wręcz żąda bycia prowadzonym (demands to be driven).
Reklama jest hipnotyzująca.
Naumi Cambell – opiekunka Emmy. |
fot. Maserati
|
W tym miejscu warto wspomnieć o Maserati jako o koncernie, który w ogóle angażuje się w wiele akcji jako sponsor i zazwyczaj nie przechodzi to bez echa. Oprócz wyżej wymienionego udziału w ‘The Face’, mamy na przykład choćby ciągłą ‘współpracę’ ze światem filmu. Nie trzeba bowiem daleko cofać się w czasie by przypomnieć sobie, iż w listopadzie bieżącego roku House of Trident (dla niewtajemniczonych: trójząb jest symbolem marki) ogłosiło się donatorem 31 Festiwalu Filmowego w Turynie(odbywającego się w dniach 22-30 listopada). Dosłownie ‘chwilę’ po tym jak było sponsorem 70 Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji.
W Turynie unikalna ścieżka dźwiękowa, złożona z ryku silników Maserati Quattroporte i Maserati Ghibli towarzyszyła aktorom i reżyserom na każdym kroku.
Flagowe już dla producenta Quattroporte to szósta generacja modelu z 1963 roku. Jest większe i lżejsze niż jego poprzednik i w niezwykły sposób łączy w sobie luksus oraz sportowe zacięcie. W ramach turyńskiego wydarzenia model można było oglądać z bliska na Piazza Castello.
Maserati, to nie tylko sponsor kina to swojego rodzaju jego ambasador, nieprzerwanie w nim (tym kinie) obecny, w różnorodnych rolach. To dzieło bezsprzecznie warte kontynuacji.
Maserati Quattroporte |
fot. Maserati
|
Najnowsze
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Apple CarPlay to system, który zmienia sposób, w jaki korzystamy z naszych samochodów. Stworzony przez Apple, CarPlay integruje iPhone’a z systemem multimedialnym pojazdu, umożliwiając kierowcom dostęp do najważniejszych funkcji smartfona bez odrywania uwagi od drogi. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, rozbudowanej kompatybilności i zaawansowanym funkcjom, CarPlay ułatwia codzienne podróże, zwiększając komfort i bezpieczeństwo jazdy. -
Jakie są objawy zużycia oleju silnikowego i jak je rozpoznać?
-
Ford Capri Premium AWD – elektryzujący powrót legendy! Test, opinia, zasięg
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Zostaw komentarz: