Ferrari wzywa właścicieli modelu 812 Superfast do serwisów. Co się stało?
Producent szybkich, sportowych samochodów wycofuje aż 1063 egzemplarzy swojego 812 Superfast wyprodukowanego w latach 2016-2020 przez jeden bardzo poważny problem, który grozi niebezpieczeństwem.
Inżynierowie Ferrari zauważyli, że samochody z roczników 2016-2020 mogą mieć niedokładnie zamontowaną tylną szybę. Prawdopodobnie chodzi o to, że doszło do nieprawidłowego sklejenia szyby i w konsekwencji mogłoby to zmniejszyć przyczepność. Akcja ta dotyczy 4850 pojazdów na całym świecie.
Pierwsze zgłoszenia tego problemu były już 11 maja 2020 roku, a następne dwa kilka dni później. Inżynierowie produkcji szybko rozpoczęli badanie tej kwestii, ostatecznie po analize doszli do wniosku, że główna przyczyna leży w nieoczyszczonym obszarze łączenia szkła na karoserii.
Ferrari zdecydowało zatem, że w ramach darmowego serwisu wymieni całą tylną szybę.
Przypomnijmy, że 812 Superfast pod maską ma mocny, 6,5-litrowy silnik V12 o mocy 789 KM przy 8500 obr/min i 718 Nm momentu obrotowego przy 7000 obr/min. Ten samochód robi wrażenie, szczególnie, że do „setki” dociera w zaledwie 2,9 sekundy!
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: