Cupra otworzy butikowy salon samochodowy w Warszawie – kiedy do niego wejdziemy?

Cupra udostępniła w Polsce Wirtualny Salon – przestrzeń online łączącą showroom z platformą eksperckich spotkań i indywidualnych wideorozmów z klientami. Zapowiada także otwarcie salonu butikowego w Warszawie. Kiedy będziemy mogli go zobaczyć?

Platforma hiszpańskiej marki rozpoczęła działalność z początkiem grudnia bieżącego roku. Tym samym Cupra, obecna na rynku polskim od 2018 roku, rozszerza o sferę wirtualną możliwość interakcji polskich klientów z marką. Dotychczas sportowe modele marki można było poznać w dedykowanych przestrzeniach, Cupra Corners, obecnych w wybranych salonach dealerskich w całej Polsce. 

Platforma Wirtualnego Salonu zapewnia także możliwość indywidualnych transmisji audio-wideo bez konieczności logowania czy rejestracji. Podczas takiego połączenia odwiedzający będzie mógł skontaktować się online przez czat lub połączenie audiowideo z ekspertem, który przedstawi szczegóły prezentowanych modeli. Wśród prezentowanych modeli oprócz Formentora pojawią się Cupra Ateca oraz Cupra Leon.

Butikowy koncept, pozwalający na najpełniejszą interakcję z marką, ma powstać w Warszawie. Planowane otwarcie polskiego salonu Cupry nastąpi w pierwszym kwartale 2021 roku.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze