Mercedes Klasy X Racing Green – potężny pick-up w wyścigowych barwach od Carlex Design
Tunerzy Carlex Design znowu wzięli na warsztat Mercedesa Klasy X. Tym razem "ubrali" go w zielone, wyścigowe barwy. Robi wrażenie!
Mercedes Klasy X Racing Green to dzieło znanego, polskiego tunera Carlex Design. To już dziesiąty pakiet modyfikacji dla tej klasy samochodów z trójramienną gwiazdą na masce. I trzeba przyznać, że ten potężny pick-up w zielonej, wyścigowej stylizacji prezentuje się intrygująco!
Pakiet modyfikacji zewnętrznych obejmuje przede wszystkim solidny bodykit wykonany z włókna węglowego, nowe progi i dodatkowe boczne panele na skrzyni ładunkowej, zrobione z carbonu. Całość nadwozia wykończona jest lakierem w odcieniu Racing Green, stosowanej w brytyjskich samochodach wyścigowych. Efekt wizualny podkręcają także płynne przejścia od karbonowej faktury z przodu, po efekt szczotkowanego aluminium na drzwiach. Nie da się ukryć, polscy tunerzy wykonali kawał solidnej pracy przy tym projekcie i jest na co popatrzeć!
Przez całe nadwozie biegną trzy, białe, sprotowe pasy, które doskonale kontrastują z głęboką zielenią karoserii. Zwieńczeniem tego doskonałęgo designu są urodziwe, czarne felgi oraz bardzo szerokie opony z wyraźnymi napisami: Racing Green oraz Carlex Design.
Pakiet modyfikacji od polskiego tunera obejmuje także solidne wykończenie wnętrza, w którym roztacza się istna aura tajemniczości. Tapicerka łączy w sobie wiele materiałów najwyższej jakości – zamsz, skóra.
W wielu miejscach znajdziemy także elementy z carbonu oraz metalu. Pasy bezpieczeństwa mają nadrukowane hasło Racing Green i są zapowiedzią wyścigowych wrażeń. Niestety, tuner nie podaje ceny za ten pakiet tuningowy. Ale patrząc na zdjęcia pick-upa, wydaje nam się, że warto zainwestować każdą złotówkę w ten projekt!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: