
Bezmyślny kierowca niszczy przejazd kolejowy, ale nie on jeden nie rozumie prostych przepisów
Przejazdy kolejowe do śmiertelne niebezpieczne miejsca, które wielu kierowców traktuje jak progi zwalniające - trzeba zmniejszyć prędkość przed nimi, żeby nie uszkodzić zawieszenia, ale nic więcej. Żadnej refleksji nad tym, że jeden błąd, może kosztować ich życie.
Oto kolejny przykład bezmyślności i nieodpowiedzialności polskich kierowców. Od samego początku nagrania widać mrugające czerwone światła, zakazujące wjazdu na przejazd. Mimo tego z naprzeciwka przejechał jeszcze trzy samochody w tym jeden tylko dlatego, że półzapora blokująca jego pas, opuszczana jest z opóźnieniem. Właśnie na wypadek pojawienia się kierowców nierozumiejących czerwonego światła.
Kolejny samochód utknął na feralnym przejeździe kolejowym. Tragedia wisiała w powietrzu
W podobny sposób chciał uciec kierowca białego busa, jadący w tym samym kierunku, co auto z kamerą. Dlaczego mu się nie udało? Ponieważ za przejazdem był korek! Wjechał na przejazd pomimo czerwonego sygnału oraz widząc, że nie ma miejsca na opuszczenie przejazdu! Nie mógł także uciec na bok, ponieważ… już to zrobił inny kierowca! Na nagraniu widzimy osobówkę, która wjechała na chodnik w obawie przed uwięzieniem na przejeździe. Kolejny bezmyślny osobnik.
Została uwięziona na przejeździe kolejowym i nie wiedziała, co robić!
Nie mając innej drogi ucieczki, kierowca busa wrzucił wsteczny i w panice wcisnął gaz (chociaż pociągu nie było nawet na horyzoncie). Zniszczył obie półzapory (a wystarczyło wyłamać jedną) i prawie uderzył w auto z kamerą oraz samochód stojący na drodze podporządkowanej. Czy osoba która stwarza takie zagrożenie, popełnia tyle błędów i lekceważy najprostsze zasady ruchu drogowego, powinna w ogóle mieć prawo jazdy?
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: