Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti – nowy wariant na 2021 rok o wyjątkowej urodzie
Alfa Romeo Giulia i Stelvio na rok modelowy 2021 zostały odmłodzone, a polski importer zaoferował nowe wersje wyposażenia. Pojawia się na w gamie także nowa, urodziwa odmiana Stelvio.
W Alfie Rome Stelvio na nowy rok FCA zaoferowało właśnie 21-calowe felgi aluminiowe – do tej pory występowały one z obręczami o rozmiarze nie większym niż 20 cali. Nowe felgi dostępne są zarówno w kolorze srebrnym, jak i z oksydowanym wykończeniem, a także w specjalnej wersji zarezerwowanej wyłącznie dla wariantu Quadrifoglio.
Nowinka jest jednak wariant Veloce Ti, łączący sportowe wyposażenie, z urodziwymi dodatkami. Skrót „Ti” pochodzi od słów „Turismo Internazionale” i zawsze był stosowany w odniesieniu do modeli z najwyższej półki o typowo włoskiej elegancji, natomiast „Veloce” („szybki”) nawiązuje do wysokich parametrów i doskonałych osiągów.
Wersja wyposażenia Veloce Ti w standardzie oferuje bogate wyposażenie oraz technologię z topowej odmiany Quadrifoglio, z którą Veloce Ti dzieli wspólne elementy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Pojawia się więc tylny zderzak ze specjalną dolną osłoną, nadkola lakierowane w kolorze nadwozia oraz aluminiowe łopatki do obsługi automatycznej skrzyni biegów, przytwierdzone do kolumny kierownicy.
Stelvio Veloce Ti wyróżnia się 21-calowymi, pięciootworowymi felgami aluminiowymi z oksydowanym wykończeniem, które debiutują właśnie w tej wersji, a następnie będą oferowane również w innych wariantach wyposażenia. Wnętrze nawiązuje do odmiany Quadrifoglio, ze sportowymi fotelami wykończonymi skórą i Alcantarą, czarną podsufitką oraz elementami z prawdziwego włókna węglowego. Ciemne akcenty widoczne są również na zewnątrz samochodu w postaci czarnych obramowań szyb, grilla i lusterek oraz przyciemnianych szyb i emblematów „Stelvio”, „Q4″, a także „Veloce Ti”.
Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti dostępne jest z silnikiem benzynowym 2.0 turbo o mocy 280 KM lub turbodieslem 2.2 o mocy 210 KM – oba zestawiono z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na cztery koła Q4. 4-cylindrowe jednostki Stelvio Veloce TI zostały w całości wykonane z aluminium, a wał napędowy – z włókna węglowego.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: