Kampania Škoda Citigo wygrała w dotarciu do kobiet
Kampania wprowadzająca Škodę Citigo na Polski rynek zdobyła srebrną statuetkę w konkursie Effie, którego celem jest wybór najbardziej efektywnych kampanii reklamowych.
Nagrodzona kampania Škody Citigo skupiała się na kobietach, kupujących swoje pierwsze auto. Podkreślała, że żaden samochód nie rozumie lepiej potrzeb kobiet: jest niezastąpiony na zakupach, parkowanie nie wymaga wysiłku i bezpieczne prowadzi się w miejskiej dżungli.
Nasz test Skody Citygo przeczytasz tutaj. |
Poza standardowymi mediami jak telewizja, prasa, Internet czy outdoor, akcja reklamowa przeprowadzona była również w kinach, klubach fitness, sklepach odzieżowych i salonach fryzjerskich. Całości dopełniła współpraca z blogerami i liderami opinii.
Kampanię zrealizowały dom mediowy MediaCom i agencja Change Integrated, we współpracy z Kalicińscy.com i GoldenSubmarine.
Skoda Citygo |
fot. Skoda |
Najnowsze
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Apple CarPlay to system, który zmienia sposób, w jaki korzystamy z naszych samochodów. Stworzony przez Apple, CarPlay integruje iPhone’a z systemem multimedialnym pojazdu, umożliwiając kierowcom dostęp do najważniejszych funkcji smartfona bez odrywania uwagi od drogi. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, rozbudowanej kompatybilności i zaawansowanym funkcjom, CarPlay ułatwia codzienne podróże, zwiększając komfort i bezpieczeństwo jazdy. -
Jakie są objawy zużycia oleju silnikowego i jak je rozpoznać?
-
Ford Capri Premium AWD – elektryzujący powrót legendy! Test, opinia, zasięg
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Zostaw komentarz: