Hulajnogi elektryczne Bolt 4 wyjeżdżają na ulice – co się zmieniło?
Najnowszy model hulajnogi Bolt - Bolt 4 - został wyposażony w czujniki, które wykrywają wypadki, upadki, ostre hamowanie i niebezpieczną jazdę. Co jeszcze się zmieniło?
Środek ciężkości w Bolt 4 został umiejscowiony wyjątkowo nisko, przy zachowaniu dużego prześwitu, dodatkowo urządzenie zostało wyposażone w ulepszony kąt nachylenia kół i jest wyjątkowo lekkie (19 kg). Zestaw rozwiązań konstrukcyjnych i na poziomie oprogramowania, takich jak wykrywanie gwałtownego hamowania i ostrzeżenia głosowe, pozwalają minimalizować ryzyko wypadków.
Wprowadzone innowacje pozwalają na ostrzeganie rowerzystów i pieszych, a także umożliwiają lokalnym zespołom natychmiastową reakcję w razie potrzeby. Konstrukcja Bolt 4 i unikalne rozwiązanie umożliwiające wymianę baterii są objęte zgłoszeniem patentowym. Nowy model hulajnogi Bolt trafi do pierwszych użytkowników na początku 2021 w Bergen w Norwegii.
Hulajnoga Bolt 4 została zaprojektowana przez inżynierów platformy, a zespół Bolt jest bezpośrednio odpowiedzialny za produkcję i zaopatrzenie w komponenty. Hulajnogi Bolt nowej generacji w pełni nadają się do recyklingu, a estymowany okres użytkowania urządzeń wynosi 60 miesięcy.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: