Volkswagen Touareg R z napędem hybrydowym plug-in. Ile kosztuje w Polsce?
Klienci mogą już zamawiać Volkswagena Touareg R z napędem hybrydowym plug-in. SUV Volkswagena potrafi poruszać się w trybie elektrycznym do prędkości 140 km/h. Wersja R, tak samo jak i pozostałe odmiany modelu, jest standardowo wyposażona w napęd na cztery koła – 4MOTION. Ile kosztuje?
Touareg R jest pierwszym modelem spod znaku R, którego wyposażono w napęd hybrydowy typu plug-in. zespół napędowy Touarega R składa się z turbodoładowanego silnika benzynowego V6 o pojemności 2995 cm3 i mocy 250 kW/340 KM, elektrycznego silnika o mocy 100 kW/136 KM i znajdującego się pod podłogą bagażnika akumulatora litowo-jonowego o pojemności 17,9 kWh.
8-biegowa skrzynia Tiptronic oraz napęd na cztery koła 4Motion są standardowym wyposażeniem modelu. Hybrydowy Touareg R może poruszać się wyłącznie dzięki silnikowi elektrycznemu aż do prędkości 140 km/h.
W pakiecie R-Line Black Style znajdziemy logo R na osłonie chłodnicy, nadkolu oraz klapie bagażnika, przyciemniane klosze tylnych lamp LED, dedykowane dla tego modelu zderzaki w sportowej stylistyce, oraz lakierowane na czarny połysk – tylny dyfuzor, osłona chłodnicy, obudowy lusterek zewnętrznych i listwy dekoracyjne wokół szyb.
O dobre oświetlenie drogi przed Touaregiem dbają matrycowe reflektory LED IQ. Light. W ramach wyposażenia dodatkowego Touareg R poruszać się może na 22-calowych obręczach „Estoril”.
Nowością Volkswagena jest także opcjonalny system Travel Assist, dzięki któremu najnowszy Touareg może poruszać się półautomatycznie z prędkością do 250 km/h.
Jako pierwszy hybrydowy SUV z napędem typu plug-in na świecie, model R może być także wyposażony w system Trailer Assist, który ułatwia manewrowanie z przyczepą.
Bogato wyposażony Touareg R debiutuje na polskim rynku w cenie od 395.990 zł.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: