Porsche Cayenne Turbo Coupe po kuracji w warsztacie Mansory. Sprint do „setki” w 3,2 sekundy!
Porsche Cayenne Turbo Coupe po tuningu Mansory zyskał nie tylko jaskrawy pomarańczowy lakier, ale także spory zastrzyk mocy i liczne zmiany mechaniczne. W tej odświeżonej wersji Cayenne jest bardzo ciekawy i z pewnością sprawi, że niejeden kierowca obejrzy się za wami na ulicy, gdy będziecie prowadzić swoją "pomarańczkę" w wersji turbo!
Tuner Mansory to jeden z tych warsztatów, który bierze na „swoje barki” odpowiedzialność za tworzenie pakietów modyfikacji dla samochodów z najwyższej półki. Wielokrotnie juz zaprezentował swoje eksluzywne projekty z ogromnym zastrzykiem mocy dla Lamborghini, Ferrari, czy Bentleya. Teraz w ofercie Mansory znajdziemy akcesoria i zestawy modyfikacji dla takich marek jak: Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Lotus, Maserati, Mclaren, Mercedes, Porsche, Range Rover czy Rolls-Royce.
Tunerzy Mansory wytwarzają elementy ręcznie, korzystając przy tym z włókna węglowego, które jest wszechobecne w każdej propozycji modyfikacji. Dzięki zastosowaniu tego materiału do budowy produktów takie modyfikacje przyczyniają się do obniżenia wagi pojazdu, co przynosi wiele korzyści: od poprawy osiągów po redukcję spalania.
Jeśli jesteście właścielami Porsche Cayenne Turbo Coupé i chcielibyście, aby ten model wyglądął jeszcze lepiej i dodatkowo miał więcej mocy to chyba czas „zaprzyjaźnić” się z tunerami Mansory. Na pierwszy rzut oka widać sporo wizualnych zmian – nie tylko lakier, ale także nowa, bardziej „zadziorna” maska, przedni zderzak z gruntownie przeprojektowanym obszarem wlotu powietrza, który również ma inaczej zaprojektowane i ułożone poziomo światła do jazdy dziennej LED oraz nowy spojler.
Dla wielu osób kontrowersyjne jednak są przeprojektowane linie boczne, internauci zastanawiają się, czy olbrzymie nadkola są faktycznie potrzebne Porsche Cayenne oraz te „fałszywe” wloty powietrza. Całej stylizacji wg Mansory dopełnia spojler na dachu oraz nowy dyfuzor.
Projektanci z Mansory zastosowali dwie podwójne rury wydechowe sportowego układu wydechowego. Udało im się także zwiększyć moc czterolitrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem od 550 do 700 KM i maksymalnie od 770 do 900 Nm, przy czym lwia część zwiększenia mocy wynika ze zmodyfikowanej elektroniki silnika. Według Mansory, Porsche Cayenne Turbo Coupé przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy i osiąga maksymalnie 300 km/h. Dla porównania: samochód seryjny pokonuje standardowy sprint w 3,9 sekundy i jedzie z maksymalną prędkością 286 km/h. Robi wrażenie!
Mansory całkowicie przeprojektował także wnętrze Porsche Cayenne Coupé. W środku możemy komfortować rozsiąść się na skórzanych fotelach z ciekawym pikowaniem w diamenty 3D oraz ozdobnymi przeszyciami, które podkreślają kolor nadwozia. Wewnątrz znajdziemy również wiele elementów karbonowych,a także zestaw aluminiowych pedałów i podsufitkę wykonaną z Alcantary.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: