Hyundai i20 N Line zaprezentowany. To miejski samochód z duszą sportowca
Po zaprezentowaniu i20 nowej generacji na początku tego roku, Hyundai przedstawił nowy model i20 w wersji N Line. Co nowego zaproponuje nam ten miejski samochód o sportowym charakterze?
Wygląd zewnętrzny nowego i20 N Line opiera się na filozofii projektowej Hyundaia o nazwie Sensuous Sportiness.Czarny kaskadowy grill zdobi logo N Line. Wzór osłony chłodnicy nawiązuje do flagi we wzór szachownicy, stosowanej w wyścigach, dodatkowo podkreślając inspirowany torem wygląd nowego i20 N Line.
Trójkątna lampa przeciwmgielna i chromowana podwójna końcówka wydechu podkreślają dynamiczny wygląd nowego i20 N Line i odróżniają go od podstawowego modelu i20.
Wewnątrz wyróżnikiem nowego i20 N Line są sportowe fotele z logo N i czerwonymi przeszyciami, a także dedykowana kierownica N. Pozostałe elementy wnętrza wersji N Line to metalowe pedały i skórzana gałkę zmiany biegów N z czerwonymi akcentami.
Nowy i20 N Line oferuje do wyboru dwa silniki. Oprócz standardowego silnika 1.2 MPI o mocy 84 KM, Klienci mogą wybrać 1.0-litrowy silnik T-GDI o mocy 100 lub 120 KM.
Nowy i20 N Line oferuje najnowszą wersję sytemu łączności Hyundai Bluelink z szeroką gamą usług Connected Car, takich jak Hyundai Live Services, a także możliwość zdalnego zarządzania pojazdem za pośrednictwem aplikacji Bluelink na smartfony. Hyundai i20 Nowej Generacji również został wyposażony w funkcje bezpieczeństwa Hyundai SmartSense. Nowy i20 N Line będzie dostępny w całej Europie od wiosny 2021 roku.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: