Kiss The Wall: II runda Driftingowych Mistrzostw Polski 2013
W dniach 17-18 maja na torze „Kielce” odbędzie się kolejna runda Driftingowych Mistrzostw Polski. Zobaczymy w niej również Karolinę Pilarczyk, która zaprezentuje nowy samochód.
Po pierwszej rundzie, która rozegrana została na torze „Poznań”, najlepsi drifterzy w Polsce ponownie staną do walki. Tym razem areną ich zmagań będzie najbardziej malowniczo położony tor wyścigowy w Polsce, czyli Tor „Kielce” w Miedzianej Górze.
Druga runda Driftingowych Mistrzostw Polski będzie okazją do zobaczenia kilku najnowszych samochodów, które nie zdążyły dojechać na pierwszą w tym sezonie rundę DMP. Znany z Rajdu Dakar motocyklista Jakub Przygoński wystartuje najnowszą Toyotą GT86, a polska królowa driftu, czyli jedyna kobieta startująca w Driftingowych Mistrzostwach Polski – Karolina Pilarczyk, zaprezentuje swojego nowego Nissana napędzanego silnikiem Chevroleta Corvette!
Karolina Pilarczyk, królowa polskiego driftu |
![]() |
fot. Piotr Szymon Szymański
|
Oprócz samochodów biorących udział w zawodach, na torze zobaczymy także jedynego w Europie driftującego TIR-a – ciągnik siodłowy marki Volvo specjalnie przygotowany do jazdy w poślizgach przez firmę STW Center. Emocji kibicom dostarczą także pokazy jednego z najlepszych polskich stunterów, Huberta Dylona „Raptownego”.
Zawody podzielone zostaną na dwa dni. W piątek odbędą się treningi i kwalifikacje. Właściwym dniem zawodów będzie sobota, kiedy to najpierw 32, a potem 16 najlepszych zawodników zmierzy się w pojedynkach w parach. Również tego dnia najodważniejsi z kibiców będą mogli doświadczyć niezapomnianych przeżyć zasiadając w fotelu pasażera z czołowymi zawodnikami, którzy wezmą udział w godzinnej sesji Drift Taxi. Na sobotę zaplanowano również większość dodatkowych atrakcji.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: