Peugeot 3008 – nowy SUV wyposażony w dwie opcje silników hybrydowych
SUV Peugeot 3008 jest jednym z liderów na rynku kompaktowych SUV-ów. Od jego premiery w 2016 roku wyprodukowano ponad 800 000 egzemplarzy. Dziś marka Peugeot prezentuje nowego SUV-a 3008.
Nowy SUV Peugeot 3008 oferuje wybór układu hybrydowego plug-in z napędem na jedną lub na obie osie lub silników spalinowych, benzynowych i wysokoprężnych, które doskonale godzą przyjemność z jazdy i wydajność.
Przeczytaj też: 210-lecie marki Peugeot
Akumulatorowe silniki hybrydowe są symbolem nowej filozofii marki „Power of Choice”, dlatego nowy SUV Peugeot 3008 jest wyposażony w dwie opcje silników hybrydowych plug-in.
- HYBRID 4300 e-EAT8 / napęd na 4 koła / od 29 g/CO2 na km i zasięg do 59 km w 100% elektrycznym trybie (zgodnie z protokołem WLTP);
- HYBRID 225 e-EAT8 / napęd na 2 koła / od 30g/CO2 na km i zasięg do 56 km w 100% elektrycznym trybie (zgodnie z protokołem WLTP).
Niezwykle wydajna i mocna hybrydowa wersja 4300 e-EAT8 została stworzona przez połączenie 200-konnego (lub 147 kW) silnika PureTech i dwóch silników elektrycznych: jednego z przodu sprzężonego ze skrzynią biegów e-EAT8 o mocy 110 KM (lub 81 kW), a drugiego umieszczonego na tylnej osi o mocy 112 KM (lub 83 kW).
Tryb 4WD, dostępny również w trybie elektrycznym, zapewnia lepszą trakcję na drogach i w trudnym terenie, czego wynikiem ma być doskonała przyczepność na mokrych, błotnistych, zaśnieżonych lub krętych drogach; moc jest rozdzielana elektronicznie i równomiernie na wszystkie cztery koła. pojazdu.
225 KM (lub 165kW) hybryda w wersji z napędem na dwa koła łączy silnik PureTech o mocy 180 KM (lub 132 kW) z silnikiem elektrycznym o mocy 110 KM (lub 80 kW) podłączonym do skrzyni biegów e-EAT8.
Akumulator litowo-jonowy ma pojemność 13,2 kWh. Dostępne są dwa rodzaje ładowarek pokładowych, spełniających wszystkie potrzeby klientów i rozwiązania do ładowania, z jednofazową ładowarką o mocy 3,7 kW. w wersji standard oraz ładowarką jednofazowa 7,4 kW jako dodatkową opcją.
Samochód jest wyposażony w systemy wspomagania prowadzenia najnowszej generacji, a także w nowy Peugeot i-Cockpit z nowym, wysokiej jakości zestawem słuchawkowym z wyświetlaczem i nowym 10-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości.
System Night Vision wykrywa żywe istoty (pieszych/ zwierzęta) przed pojazdem w nocy lub przy ograniczonej widoczność. Zasięg systemu gwarantuje wykrywanie do 200-250 m poza zasięgiem świateł drogowych, z centralnym wyświetlaczem widoku podczerwieni w cyfrowym zestawie słuchawkowym, a tym samym w polu widzenia kierowcy.
Tempomat adaptacyjny z funkcją Stop and Go umożliwia automatyczne ponowne uruchomienie pojazdu, jeśli zatrzymanie było krótsze niż 3 sekundy.
Asystent pozycji na pasie ruchu (połączony z ACC Stop and Go), to system umożliwiający kierowcy wybór pozycji na pasie ruchu i wymaga, aby kierowca trzymał ręce na kierownicy.
Automatyczne hamowanie awaryjne najnowszej generacji (wykrywa pieszych i rowerzystów, w dzień i w nocy) z ostrzeżeniem o ryzyku kolizji.
Ponieważ smartfony stały się integralną częścią nasze codziennego życia, w nowym Peugeot 3008 można zintegrować telefon z centralnym ekranem dzięki kompatybilności z MirrorScreen, w tym protokołom połączeń Apple CarPlay i Android Auto. Do ładowania urządzeń, oprócz możliwości bezprzewodowego ładowania smartfonów, znajduje się gniazdo USB w pierwszym rzędzie i dwa gniazda USB w drugim rzędzie.
Wyróżniający się styl nowej edycji SUV-a wprowadza klientów w kanony stylistyczne nowej ery designu. Dzięki zmienionemu przodowi, nowym tylnym światłom Full LED, nowym kolorom nadwozia i oferowanemu po raz pierwszy pakietowi „Black Pack” samochód jest bardzo nowoczesny.
Nowe jest nie tylko wyposażenie i przyjemność jazdy, ale i koncepcja gamy nowego SUV-a Peugeot 3008 – składa się z analogicznych wersji co niedawno wprowadzona gama PeugeotT 308. Obejmuje trzy poziomy wyposażenia. Dodatkowe wyposażenie jest dostępne w postaci pakietów.
W zależności od kraju sprzedaży, nowego SUV-a PEUGEOT 3008 można kupić na stronie internetowej „Peugeot Store”, która oferuje w 100% cyfrowy zakup, wymianę, finansowanie i dostawę.
Przeczytaj też: Peugeot e-Boxer – nowy van ze 100% napędem elektrycznym
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: