Seat Ateca odświeżony. Znamy cenę i wyposażenie po liftingu!
Odświeżony Ateca zyskał przeprojektowany, designerski grill, nowe lampy przednie i dynamiczne kierunkowskazy. Model, oferowany także w nowej wersji wyposażenia Xperience, trafi do polskich salonów jeszcze w trzecim kwartale tego roku. Ile kosztuje?
Ateca po faceliftingu będzie w Polsce dostępny od 87 800 zł. W tej cenie oferowana jest wersja Reference z silnikiem EcoTSi 1.0 o mocy 115 KM. W standardowym wyposażeniu znajdziemy liczne rozwiązania technologiczne, takie jak m.in. asystent podjazdu Hill Hold Control, system kontroli odstępu Front Assist, system wykrywania zmęczenia, a także system bezkluczykowego uruchamiania samochodu KESSY Go.
Model Ateca po raz pierwszy będzie oferowany w nowej wersji wyposażenia – Xperience. Za kwotę 115 100 zł, uwzględniającą obowiązujący w sierpniu rabat w wysokości 6000 zł, dostaniemy samochód z 1.5-litrowym silnikiem o mocy 150 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów.
Xperience zawiera m.in. rozwiązania zapewniające jeszcze lepszy poziom bezpieczeństwa, takie jak Aktywny tempomat (ACC), Asystent świateł drogowych Light Assist, Asystent pasa ruchu Lane Assist parkowania ponadto kamera cofania oraz Asystent parkowania z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu. Wersja Xperience zapewnia również pakiet diodowego oświetlenia wnętrza oraz rozbudowany system multimedialny Media System+ dostępny z poziomu 8,25-calowego ekranu dotykowego.
4 opcje silników benzynowych:
- 1.0 TSI 85 kW/ 115 KM, ręczna skrzynia biegów
- 1.5 TSI 110 kW/ 150 KM, ręczna skrzynia biegów
- 1.5 TSI 110 kW/ 150 KM, dwusprzęgłowa skrzynia DSG
- 2.0 TSI 140 kW/ 190 KM, dwusprzęgłowa skrzynia DSG i napęd 4Drive
3 opcje silników wysokoprężnych:
- 2.0 TDI 110kW/ 150 KM, ręczna skrzynia biegów
- 2.0 TDI 110kW/ 150 KM, dwusprzęgłowa skrzynia DSG
- 2.0 TDI 110kW/ 150 KM, dwusprzęgłowa skrzynia DSG i napęd 4Drive
Przy zakupie nowego modelu Ateca w Polsce SEAT zapewnia możliwość wyboru pakietu promocyjnego Comfort+. Dla wersji Style pakiet obejmuje m.in. kamerę cofania, Asystenta świateł drogowych Light Assist i aktywny tempomat (ACC). W przypadku wersji Xperience pakiet zawiera m.in. wirtualny kokpit o przekątnej 10,25 cala, nawigację Navi System+ z 9,2-calowym ekranem, a także pakiet wspomagania jazdy z systemem rozpoznawania znaków drogowych i Predykcyjny tempomat z możliwością dostosowywania prędkości do danych nawigacji. Dla wersji FR natomiast pakiet Comfort+ zawiera: wirtualny kokpit, BeatsAudio o mocy 340W ze wzmacniaczem, subwooferem i 9 głośnikami, schowek z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu i wzmacniaczem sygnału oraz 18-calowe dojazdowe koło zapasowe.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: