Modny i kobiecy trend Toyoty

Toyota nawiązała współpracę z marką modową Simple Creative Products, by stworzyć na 2013 rok limitowaną wersję Yarisa z myślą o kobietach.

Dostępnych będzie jedynie 500 sztuk Yarisa by Simple, wyłącznie w polskich salonach Toyoty.

 

fot. Toyota

Yaris by Simple otrzymał szereg modyfikacji stylistycznych. Seria limitowana bazuje na wersji Premium, do której dodane zostały:
– specjalnie zaprojektowane aluminiowe felgi 16″ Trend
– lampy przeciwmgielne
– elementy chromowane (listwa boczna, kontur lamp przeciwmgielnych, lusterka)
– tylny słupek w kolorze czarnym
– tylne lampy LED
– fluidyczne linie dekoracyjne nadwozia
– tylny spoiler
– białe elementy wykończeniowe kierownicy i dźwigni zmiany biegów oraz deski rozdzielczej
– białe elementy wykończeniowe paneli drzwi oraz tapicerki foteli
– przeszycia w kolorze żółtym
– nowy kształt konsoli środkowej

 

fot. Toyota

Yaris Trend by Simple będzie dostępny z nadwoziem 5-drzwiowym i silnikiem benzynowym 1.33 o mocy 99 KM z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów, lub bezstopniową skrzynią automatyczną typu CVT. Ze względu na limitowaną serię, do wyboru będą dwa kolory: biały perłowy lub srebrny metaliczny.



Każdy z oferowanych w Polsce Yarisów Trend by Simple będzie oznaczony specjalnym numerem seryjnym oraz oznaczeniami Simple. Sto pierwszych pań, które zdecydują się na zakup limitowanej edycji, otrzyma również torebkę z najnowszej kolekcji Simple w limitowanej białej serii.

Cena wynosi 56 900 zł i obejmuje kompletne wyposażenie samochodu.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze