
Daniel Abt jednak dokończy sezon w Formule E!
Wyrzucony z zespołu Audi za oszukiwanie w sim racingu, Daniel Abt dokończy sezon w barwach NIO 333 FE Team.
Niemiecki zawodnik Formuły E, Daniel Abt, ścigający się od początku istnienia FE w barwach Audi, został wyrzucony z zespołu po tym, jak przyłapano go na oszustwie podczas wirtualnych zawodów „Race at Home Challenge”. Wydawało się, że będzie to koniec jego przygody z elektryczną serią w tym sezonie. Nic bardziej mylnego.
Przeczytaj też: Kierowca stracił miejsce w zespole przez oszukiwanie w sim racingu!
Daniel Abt dokończy sezon Formuły E w barwach zespołu NIO 333 FE Team. Niemiec zastąpi u boku Olivera Turveya Ma Qinghua, który ze względu na ograniczenia w podróżach spowodowane pandemią koronawirusa nie będzie w stanie przylecieć do Berlina, gdzie rozegra się ostatnie sześć wyścigów sezonu 2019-2020.
Abt docenia szansę, jaką dostał od chińskiego zespołu:
Jestem bardzo wdzięczny za możliwość i zaufanie, jakie pokłada we mnie NIO 333. Szansa na ściganie się w ostatnich sześciu wyścigach sezonu – w domowych wyścigach – i kontynuowanie mojego dotychczasowego rekordu uczestnictwa w każdej rundzie Formuły E są bardzo ekscytujące.
Chcę zakończyć szósty sezon wysoko i później zobaczymy, co przyniesie przyszłość. Brałem udział w każdym wyścigu w historii Formuły E. Przez ostatnie trzy lata współpracowałem z wiodącym producentem. Mam duże doświadczenie i dużo do przekazania zespołowi. Zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby osiągnąć świetne wyniki razem z Oliverem.
Przeczytaj też: Williams podpisuje kontrakt z Formułą E
Znalezienie zastępstwa za Ma Qinghua może jednak nie być końcem problemów NIO 333. W Berlinie nie pojawi się część chińskich pracowników zespołu.
Formuła E wróci do ścigania 5 sierpnia. W trakcie dziewięciu dni odbędzie się sześć wyścigów na trzech różnych konfiguracjach toru na byłym lotnisku Berlin-Tempelhof.
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo
Zostaw komentarz: