Nowe BMW M5 i BMW M5 Competition – potężne, sportowe limuzyny zaprezentowane. Zobaczcie na zdjęciach!
BMW właśnie zaprezentowało wyczynowe limuzyny BMW M5 i BMW M5 Competition. Pod maską znajdziemy silnik V8 o pojemności 4,4 l z technologią BMW M TwinPower Turbo, który generuje 600 KM w BMW M5, a w wersji Competition aż 626 KM!
W odświeżonych „piątkach” mamy sporo zmian wizualnych m.in. nowy pas przedni z bardziej wyrazistym kształtem i większymi bocznymi wlotami powietrza. Duży centralny wlot powietrza ma kształt sześciokąta i mieści chłodnicę oleju oraz czujnik radarowy aktywnego regulatora prędkości. Atrapa chłodnicy jest większa i chromowana, jednoczęściowa teraz ramka otacza obie nerki z charakterystycznymi dla M podwójnymi listwami i znaczkiem M.
Na desce rozdzielczej przekątna centralnego monitora zwiększa się do 12,3 cala i zapewnia jeszcze lepszy wgląd w szeroki zakres funkcji systemów dynamiki jazdy i BMW M xDrive.
Nowa koncepcja obsługi z dwoma przyciskami na konsoli środkowej zaczerpnięta została z BMW M8. Przycisk M Mode pozwala na szybkie przełączanie pomiędzy ustawieniami ROAD i SPORT, natomiast przycisk Setup prowadzi bezpośrednio do menu na monitorze centralnym, gdzie można indywidualnie konfigurować opcje napędu i zawieszenia.
Nowością w palecie lakierów jest kolor szary Brands Hatch i czerwony Motegi metalizowany oraz lakiery BMW Individual niebieski tanzanit II metalizowany, czerwony awenturyn II metalizowany i matowy mroźny bazalt metalizowany.
Wyposażenie standardowe obejmuje 8‑stopniową skrzynię M Steptronic z układem Drivelogic oraz napęd na wszystkie koła M xDrive z opcją 2WD do jazdy na samym napędzie tylnym.BMW M5 Competition jest w porównaniu z BMW M5 o 7 mm niższe i ma specyficzne modyfikacje zawieszenia.
BMW M5 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,4 s, a po 11,1 s wskazówka prędkościomierza dochodzi do 200 km/h, natomiast M5 w pakiecie Competition 100 km/h osiąga w czasie 3,3 s, a 200 km/h w czasie 10,8 s.
W wyposażeniu dodatkowym dostępne są teraz również znane z BMW M8 20-calowe frezowane obręcze kół M Double Spoke w kolorze Orbit Grey oraz zaciski hamulców lakierowane w błyszczącym kolorze czarnym lub czerwonym.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: