Skoda Octavia Scout. Jeszcze bardziej off-roadowa sylwetka i po raz pierwszy napęd na przód
Czwarta generacja Skody Octavii zostanie uzupełniona o jeszcze bardziej uterenowioną wersję Scout. Czeski producent zapowiedział, że pod maską będą mocne jednostki napędowe i po raz pierwszy napęd na przednią oś.
Wersja Scout jest o 16 mm dłuższa i 15 mm szersza od podstawowej wersji i mierzy odpowiednio 4703 mm i 1829 mm, dzięki czemu zachwyca przestronnością. Największa w segmencie pojemność bagażnika wzrosła o kolejne 30 l, osiągając tym samym aż 640 l.
Nowa Skoda Octavia Scout będzie dostępna po raz pierwszy z najmocniejszą jednostką napędową w historii modelu – silnikiem 2.0 TDI Evo o mocy 200 KM i momencie obrotowym 400 Nm. Co więcej, oprócz napędu 4×4, po raz pierwszy klienci będą mogli zdecydować się na opcję z napędem na przednią oś. Będzie to wersja z silnikiem benzynowym 1,5 TSI o mocy 150 KM uzupełnionym o manualną 6-biegową skrzynię. Ponadto dla wersji Scout dostępne będą jednostki napędowe: 2.0 TSI o mocy 190 KM i 2.0 TDI o mocy 200 KM lub 2.0 TDI o mocy 150 KM, wszystkie w standardzie z napędem na obie osie i z 7-biegową skrzynią DSG.
Czytaj: Test Skoda Octavia Scout 4×4 – rodzinny ideał?
Octavia Scout charakteryzuje się wzmocnionymi przednimi i tylnymi zderzakami, każdy z aluminiową osłoną podwozia oraz czarnymi elementami wykończenia nadwozia dodającymi terenowego charakteru. Całości dopełniają 18-calowe srebrne obręcze kół ze stopów lekkich Braga dostępne w standardzie lub opcjonalne 19-calowe obręcze kół Manaslu oraz antracytowe obręcze Braga. Relingi dachowe, listwy wokół szyb oraz obudowy elektrycznie sterowanych i podgrzewanych lusterek z funkcją automatycznego przyciemnienia są chromowane. Octavia Scout jest standardowo wyposażona w światła przeciwmgielne LED oraz innowacyjną technologię Full LED Matrix dla przednich reflektorów.
Przeprojektowana deska rozdzielcza jest modułowa i rozmieszczona na różnych poziomach, z dużym, wolnostojącym wyświetlaczem centralnym o wymiarach do 10 cali. Konsola środkowa, listwy drzwiowe oraz uchwyty są wykończone chromowanymi detalami. Aluminiowe pedały i kontrastowe przeszycia na tapicerce, kierownicy i podłokietnikach w kolorze Tabor Brown.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: