Porsche Cayenne GTS znów z silnikiem V8 – znamy ceny w Polsce!
Porsche uzupełnia ofertę swoich SUV-ów o dwa nowe warianty Cayenne GTS oraz Cayenne GTS Coupé. Ile będą kosztować i co znajdziemy w wyposażeniu?
Typowo dla rodziny GTS szczególnie ważną rolę odgrywa tu układ napędowy: zamiast poprzednio stosowanego 3,6-litrowego silnika biturbo V6 pod maską Cayenne GTS znów bije serce V8. Czterolitrowa jednostka biturbo o mocy 338 kW (460 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 620 Nm oferuje znacznie lepszą wydajność we wszystkich dyscyplinach. Z pakietem Sport Chrono obie odmiany GTS rozpędzają się od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy i uzyskują prędkość maksymalną 270 km/h.
Standardowo sprint od 0 do 100 km/h trwa teraz o 0,6 sekundy krócej niż wcześniej z pakietem Sport Chrono. Prędkość maksymalna wzrosła o 8 km/h. Nowością jest sportowy układ wydechowy dostrojony pod kątem wysokich częstotliwości. Wyróżniają go dwie centralnie umieszczone owalne końcówki, które są oferowane wyłącznie w Cayenne GTS Coupé, a w przyszłości będą dostępne także w Cayenne Turbo Coupé.
Seryjnie montowany jest również układ Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). W połączeniu ze standardowymi 21-calowymi obręczami RS Spyder Design oraz dużymi, żeliwnymi hamulcami (tarcze 390 x 38 mm z przodu, 358 x 28 mm z tyłu) z czerwonymi zaciskami.
Nowe warianty Cayenne GTS są standardowo wyposażone w czarne 21-calowe obręcze RS Spyder Design z satynowym wykończeniem. Kolor czarny mają też przednie wloty powietrza, listwy wokół bocznych szyb, końcówki sportowego układu wydechowego oraz oznaczenie modelu i napis „PORSCHE” z tyłu. Reflektory LED z systemem Porsche Dynamic Light System (PDLS) oraz diodowe tylne lampy zostały przyciemnione.
Do licznych opcji personalizacji należy pakiet wykończenia wnętrza GTS z dodatkowymi akcentami w kolorze Carmine Red lub Crayon w przypadku elementów takich jak ozdobne przeszycia.
Nowe warianty Porsche Cayenne GTS można już zamawiać; pierwsze samochody będą dostępne u dealerów od początku lipca 2020 r. Ceny Cayenne GTS startują od 560 tys. zł, a Cayenne GTS Coupé – od 590 tys. zł.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: