
Seria IndyCar rozpoczyna rywalizację!
6 czerwca rozpocznie się 25. sezon IndyCar Series. To kolejny, po NASCAR, sport motorowy w Ameryce, który rozpocznie rozgrywanie wyścigów w czasach pandemii koronawirusa.
Pierwsza runda NTT IndyCar Series – Genesys 300 – odbędzie się na torze Texas Motor Speedway w sobotę 6 czerwca.
Całe zawody odbędą się w ciągu jednego dnia, aby zmniejszyć ryzyko zarażenia koronawirusem. Ekipy przylecą do Teksasu w sobotę rano, a odlecą w nocy po zakończeniu wyścigu, którego dystans, w porównaniu z poprzednimi edycjami, skrócono o połowę.
Po teście dla debiutantów i treningach, o 17:00 odbędą się kwalifikacje. Wyścig rozpocznie się o 20:10.
Przeczytaj też: Kiedy zobaczymy Roberta Kubicę na torze? Znamy nowy kalendarz DTM na sezon 2020!
Do wyścigu zgłoszono 24 zawodników. Z przyczyn budżetowych zespół Carlin musiał zrezygnować z wystawienia Dallary z numerem 31. Kierowcy po raz pierwszy w historii będą się ścigać Dallarami DW12 wyposażonymi w osłonę kokpitu Aeroscreen.
Przeczytaj też: Mniej rajdów z powodu kryzysu gospodarczego?
Wyścig Genesys 300 odbędzie się bez udziału kibiców. Co prawda gubernator stanu Teksas wydał zezwolenie na zapełnienie trybun w 25% podczas imprez sportowych na otwartej przestrzeni, jednak decyzja została podjęta zbyt późno i organizatorzy serii nie byli w stanie przeprowadzić sprzedaży biletów, ani wprowadzić odpowiednich zabezpieczeń, niezbędnych z powodu epidemii koronawirusa.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: