
Bridgestone wspiera służbę zdrowia. Przekazał opony do karetek pogotowia
Bridgestone chcąc pomóc służbie zdrowia, która jest na pierwszej linii walki z COVID-19, przekazał 28 opon do karetek pogotowia ratunkowego w Poznaniu, Szczecinie i Stargardzie.
Bridgestone postanowił wesprzeć placówki szpitalniane z województwa zachodniopomorskiego oraz wielkopolskiego, gdzie znajdują się dwie fabryki oraz centrum finansowo-księgowe koncernu. Opony klasy premium trafiły do Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Kazimierza Dłuskiego w Stargardzie, Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie oraz Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Zakłady produkcyjne Bridgestone w Poznaniu i Stargardzie należą do najnowocześniejszych fabryk opon osobowych i ciężarowych w Europie. Bridgestone Shared Services w Poznaniu odpowiada za obsługę finansowo- księgową wszystkich spółek Bridgestone w regionie EMIA.
Postanowiliśmy zadbać o bezpieczeństwo i komfort jazdy ratowników, kierowców i pacjentów poprzez wyposażenie ambulansów naszymi oponami. Chcielibyśmy tym gestem pokazać swoją solidarność w walce z pandemią oraz przekazać wyrazy wdzięczności wszystkim pracownikom służby zdrowia” – mówi Przemysław Trzaskowski.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: