Nowość dla młodych motocyklistów – Honda MSX 125
Honda przedstawiła zupełnie nową maszynę dla początkujących motocyklistów - model MSX 125.
Tym razem, producent postanowił skierować swoją ofertę do młodszych użytkowników jednośladów – o nowoczesnej stylistyce, przyzwoitych osiągach oraz w przystępnej cenie. Takie cechy według producenta ma posiadać właśnie model MSX 125 (Mini Street X-treme 125).
Silnik to jednostka o pojemności 125 cm3, zasilana wtryskiem paliwa. Całości dopełnia tradycyjne sprzęgło i motocyklowa, czterobiegowa skrzynia biegów.
Uzupełnieniem jednostki napędowej jest stalowa rama, odwrócony przedni widelec, pojedynczy tylny amortyzator (który ma odpowiadać za efektywną pracę tylnego zawieszenia), hydrauliczne hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, oraz lekkie, 12” koła z oponami o szerokim i niskim profilu. Przednie koło ma wymiary 120/70-12, zaś tylne 130/70-12. 220 mm pojedyncza tarcza hamulcowa w przednim kole współpracuje z 2-tłoczkowym zaciskiem, a tylna o średnicy 190 mm z 1-tłoczkowym.
Rozstaw osi wynosi 1200 mm, a wyprzedzenie i kąt nachylenia główki ramy odpowiednio 25 stopni i 81 mm. Waga wynosi 101,7 kg. Wysokość siedzenia MSX125 to 765 mm.
fot. Honda
|
Motocykl dostępny jest w czterech malowaniach:
Asteroid Black Metallic – Czarny Metalik
Pearl White – Perłowa Biel
Pearl Queen Bee Yellow – Perłowy Żółty
Pearl Valentine Red – Perłowy Czerwony
Specyfikacja techniczna:
Silnik
Typ Chłodzony powietrzem, 1-cylindrowy, 2-zaworowy
Pojemność skokowa 124,9 cm3
Średnica x skok tłoka 52,4 mm x 57,9 mm
Stopień sprężenia 9,3 : 1
Maksymalna moc 9,8 KM przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obr. 10,9 Nm przy 5500 obr/min
Pojemność miski olejowej 1,1 litra
Układ zasilania
Przygotowanie mieszanki Elektryczny wtrysk paliwa PGM-FI
Pojemność zbiornika paliwa 5,5 litra
Instalacja elektryczna
Rozrusznik Elektryczny
Pojemność akumulatora 12 V 3,5 AH
Moc alternatora 160 W / 5000 obr/min
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 4-biegowa
Przełożenie końcowe Łańcuch
Rama
Typ Pojedyncza, stalowa rama grzbietowa
Podwozie
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 1760 x 755 x 1010 mm
Rozstaw osi 1200 mm
Kąt nachylenia główki ramy 25 stopni
Wyprzedzenie 81 mm
Wysokość siedzenia 765 mm
Prześwit 160 mm
Waga 101,7 kg
Promień skrętu 1,9 metra
Zawieszenie
Typ Przód: 31 mm odwrócony widelec teleskopowy
Tył: Wahacz stalowy, pojedynczy amortyzator
Koła
Typ Przód: Ramiona Y, odlew aluminiowy, MT 2,5 – 12
Tył: Ramiona Y, odlew aluminiowy, MT 2,5 – 12
Opony Przód: 120/70-12
Tył: 130/70-12
Hamulce
Typ Przód: 220 mm pojedynczy tarczowy, 2-tłoczkowy zacisk
Tył: 190 mm pojedynczy tarczowy, 1-tłoczkowy zacisk
Instrumenty i elektryka
Panel wskaźników Wyświetlacz LCD uwzględniający prędkość, dwa liczniki przebiegu dziennego, wskaźnik poziomu paliwa, zegarek
Przednia lampa Wielozwierciadłowy reflektor projektorowy z podwójną żarówką HS1 35 W / 35 W
Tylna lampa LED
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: